طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

برداشت اول با استفاده کارت ویزیت

برداشت اول با استفاده کارت ویزیت

کارت ویزیت شما وقتی نقش خود را بخوبی ایفا می کند ، که شما در پایان هر مراوده یا ارتباط حضوری با افراد میخواهید برای ارتباطات بعدی و پیش پرده ای از برند خود به او معرفی راه های ارتباطی خود در میان بگذارید تا بتوانید همکاری ادامه داری را شخص مقابل داشته باشید که در این کارت ویزیت نقش مهمی را برای رقم خواهد زد .

برداشت اول با استفاده کارت ویزیت

برداشت اول با استفاده کارت ویزیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

10 ثانیه فرصت برای برداشت اولیه بروشور

برداشت اولیه از بروشور تبلیغاتی شما می تواند گام مهمی برای ادامه راه شما باشد ، اینکه مشتری بالقوه محصول یا خدمات شرکت شما در نگاه اولیه با چه نمایشی جانب بروشور شما مواجه می شود دیگر نکته با اهمیت چاپ بروشور است .

هیچگاه 10 ثانیه اول را فراموش نکنید ، برای انتقال یک ویژگی منحصر به فرد از خدمات خود به بیننده تنها 10 ثانیه فرصت دارید . قطعا در این زمان کوتاه امکان نشان دادن عمق مطالب و توضیحات وجود ندارد بلکه تنها این زمان کوتاه به نگاه اولیه مخاطب و برداشت آن از بروشور شما خلاصه می شود .

10 ثانیه فرصت برای برداشت اولیه بروشور

10 ثانیه فرصت برای برداشت اولیه بروشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

هر آنچه باید از تراکت تبلیغاتی بدانید

تراکت تبلیغاتی

طراحی تراکت تبلیغاتی

طراحی تراکت تبلیغاتی

به نام خدا ، صحبت امروزمون در مورد تراکت تبلیغاتی است ، در یک تیتر و نگاه تراکت ها جزو معروف ترین نوع تبلیغات در بین عموم مردم به حساب می آید میتوان گفت تراکت به دلیل قیمت پایین چاپ آن بیشتر فروشنده ها یا صاحبان کسب و کارهای کوچک را به سمت خود کشانده است ، اکثر صاحبان کسب وکار های کوچک این نوع تبلیغات را از تبلیغات گران تر . از جمله تبلیغات محیطی ، تبلیغات مجله ای و … ترجیح می دهند .

تراکت تبلیغاتی از نوع و در کیفیت های مختلفی تشکیل و قابل ارائه و چاپ هستند که هر کدام را میتوانید با توجه به سلیقه ، بودجه یا نیاز خود انتخاب کنید . جنس تراکت ها در قالب تراکت های فوری که به صورت تک رنگ ( سیاه و سفید ) با چاپ دستگاه ریسو در کاغذ های تحریر ( معمولی ) انجام می شود . همچون دیگر جنس ها ، تراکت های تبلیغاتی با کاغذ گلاسه 135 گرم به صورت تمام رنگ و با کیفیت بالا ، و در نهایت تراکت هایی با کاغذ تحریر ( معمولی )که بصورت تمام رنگی چاپ می شوند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

رنگ در چاپ کارت ویزیت

یکی از موارد مهم و جدی در امر چاپ افست که نیازمند نگاه ویژه ای از بعد طراحی کارت ویزیت و چاپ آن می باشد اهمیت رنگ در چاپ کارت ویزیت است . گاها کم توجهی هنگام سفارش کارت ویزیت و طراحی آن سبب می شود تا به ناچار مجددا پرداخت هزینه و اقدام به چاپ کارت ویزیت کنید .

انتخاب رنگ در چاپ کارت ویزیت

انتخاب رنگ در طرح کارت تجاری ، بسیار متفاوت با طرح های مجازی مانند طراحی بنر های اینترنتی ، طراحی هدر و …  می باشد ، این تفاوت تا حد بسیار زیادی برای افراد قابل لمس و مشاهده می باشد . چرا که هنگامی که می خواهید یک طرح گرافیکی را پس از طراحی به چاپ برسانید مانند چاپ کارت ویزیت یا چاپ بروشور و کاتالوگ قطعا می بایست با اصول و استاندارد های پخش رنگ در چاپ افست آشنایی اولیه داشته باشید .

اهمیت رنگ ها برای چاپ کارت ویزیت

اهمیت رنگ ها برای چاپ کارت ویزیت

نگاه ویژه و آشنایی با این موضوع می بایست از جانب سفارش دهنده و طراح کارت ویزیت بخوبی و دقت بالایی بررسی و صورت گیرد .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

بروشور تبلیغاتی چیست

آشنایی با بروشور تبلیغاتی :

بروشور ، جزو دسته تبلیغات کاغذی به حساب می آید که در بین تبلیغات چاپی از نوع موثر و تبلیغات پویا به شمار می رود طراحی بروشور را باید هم از لحاظ نوع جنس ، کاربرد و فرم ، کاملا طراحی در هم خانواده خود در زمینه ی دیگر تبلیغ های چاپ شده بر روی کاغذها بدانیم .

بروشور تبلیغاتی چیست

بروشور تبلیغاتی چیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

چرا کارت ویزیت های ساده محبوب ترند

چرا کارت ویزیت های ساده محبوب ترند

اغلب وقتی به طرح برخی کارت ویزیت های تجاری و بازرگانی نگاهی می اندازیم در عمق آن به یک نقطه مشترک می رسیم که چرا این مقدار طرح های ساده و بی آلایش هستند . سوال در ذهن ما ایجاد می شود که آیا طراح کارت توانایی طراحی یک کارت جذاب و اعمال عناصر گرافیکی در طرح نداشته و بسنده به چند خط متن ، شماره تماس و یا ایمیل کرده است  !؟

از نگاه ما ( طراحی بنر و توسعه گرافیک رضاگراف )  می شود طرح کارت ویزیت را به بخش های مختلفی تقسیم کرد که کدام در جای خود و برای افراد مختص به خود دارای ویژگی های و کاربرد های مختلف و میزان تاثیر پذیری گوناگونی هستند . دسته اول را باید به نوع تجاری – گرافیکی تشبیح کنیم که این در نوع طراحی علاوه بر سادگی ، خلاقیت را هم به آن اضافه میکنید و در طراحی آن ترکیبی از سادگی و خلق ایده را استفاده می کنید که البته بخش خلاقیت را کمتر در تم های داخلی طراحی کارت ویزیت مشاهده میکنید و اکثر تجار و افراد واحد های ارشد بازرگانی بیشتر بر روی ساده بودن طرح حتی صورت مستقیم و غیر مستقیم نیازی مفهوم دار بودن طرح هم تاکیدی ندارند . که این موضوع متاسفانه بر خلاف مدیران موفق اروپایی می باشد .

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

پر فروش ترین جنس کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : در این مطلب با شما هستیم تا با پرفروش ترین کارت ویزیت های تجاری که در سال 1394 طراحی و چاپ شده اند معرفی کنیم ، این مطلب از تجربه شخصی من و پرس و جو از همکاران برگرفته شده و اختیار شما قرار می گیرد .

پس از بررسی کارت ویزیت چیست و ویژگی های کارت ویزیت ، به این موضوع واقف شده ایم که در به چاپ رسیدن business card میتواند در اندازه ها و جنس های مختلفی چاپ شود که انتخاب نوع جنس به مشتریان بستگی دارد ، چراکه کارت ها با توجه به جنس دارای قیمت های مختلفی هستند که این قیمت کارت گاها متغیر می باشد و مشتری با توجه به سقف بودجه یک جنس کارت ویزیت را انتخاب می کند .

اما در این بین مشتریان باهوشی وجود دارند که تعادل را حفظ می کنند و جنسی را انتخاب می کنند که هم دارای کیفیت مطلوبی باشد هم قیمت مناسبی را شامل شود .

پر فروش ترین جنس کارت ویزیت چیست؟

از جنس هایی که تعادل را کرده اند و سفارش دهندگان زیادی را به سمت خود کشاند باید به موارد زیر اشاره کرد :

کارت ویزیت کتان 

کوچک تر از کارت ویزیت های دیگر با سایز 4/8 * 8/5 – ارزیابی قیمت 30 الی 40 هزار تومان .

چاپ کارت ویزیت کتان

چاپ کارت ویزیت کتان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست

هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست

امروزه وقتی صفحات اینترنتی دلخواه رو مرور می کنیم با حجم عمده ای از بنر تبلیغاتی مواجه می شویم ، بنر هایی که با رنگ های متفاوت ، افکت مختلف و ساختار مناسب و گاها نامطلوب طراحی بنر شده اند . در اوضاع اقتصادی فعلی که اکثر مدیران کسب و کار ها در تلاش هستند با تبلیغات گستره سرو سامانی به وضعیت فعلی خود دهند اهمیت این موضوع بیش از پیش نمود می کند که هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست و مدیران با فکر و اندیشه با این دنیای بزرگ تبلیغات می گذارند . آیا فقط صرف هزینه های میلیونی برای طراحی بنر و نمایش آن در فضای مجازی می تواند نتیجه مطلوبی را برای آن ها به همراه داشته باشد یا خیر .

هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست

هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز

دلیل اینکه چرا همچنان با گذشت زمان و دیجیتالی شدن اکثر مراودات و تماس های کاری در تجارت ، چرا باز هم شاهد حساسیت بالای بیشتر مدیران برای داشتن یک کارت ویزیت خوب هستیم ، قبل از هرچیز باید بدانید کارت ویزیت چیست و چه کاربردی دارد .و همانطور که در مطلب گذشته در مورد ویژگی های کارت ویزیت چیست و از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم صحبت کردیم امروز میخواهیم در مورد چند دلیل برای استفاده از کارت ویزیت بپردازیم .

دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز

با وجود اینکه امروز امضاهای قراداد ، ارسال پست الکترونیکی ، حضور در جلسات و هماهنگی و همه چیز ما به صورت مجازی هماهنگ و پیگیری می شود ، می توان کارت ویزیت را بیش از پیش ابزار پرکاربرد بدانیم .در زیر به دلایلی که باعث می شود همچنان افراد برای معرفی خود در کیف پول خود همیشه تعدادی کارت شخصی یا تجاری خود را جای دهند اشاره می کنیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

نکات مهم طراحی بروشور تبلیغاتی

کات مهم یک بروشور تبلیغاتی

تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد تبلیغات چاپ شده را راحتر دنبال می کنند که در این بین طراحی بروشور و چاپ آن جزو دسته ای به حساب می آید که اگر بخواهید مشتریان بالقوه ای را هدف قرار دهید می توانید چاپ بروشور را در دستور کسب و کار خود قرار دهید .

نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی

نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف