طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی جز موضوعاتی است که در کشور ما به واقع کمتر از دیگر کشور های صاحب سبک به چاپ می رسد ، کمی توجهی به این موضوع ، منظور کاتالوگ و بروشور ساختمانی ، سبب شده تا در این زمینه تبلیغات محدودی داشته باشیم ، البته شایان به ذکر است که این مورد نه  اینکه وجود نداشته باشد . اما در کشور ما خصوصا در سایت ها و دفاتر مشاورین املاک به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی حرفه ای کارت ویزیت ، امری مهم برای تک تک مشتریان محسوب می شود ، به طوری که همواره اغلب مشتریان برای سفارش کارت ویزیت خود بر حرفه ای بودن و طراحی کارت ویزیت حرفه ای تاکید بسیار دارند . طراحی کارت ویزیت و حرفه ای بودن ان به عوامل متعددی بستگی  دارد و می بایست مواردی بسیار در کنار هم رعایت شود تا به یک طرح ایده آل و حرفه ای رسیده شود .

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

نرم افزار طراحی گرافیک

نرم افزار طراحی گرافیک زیادی وجود دارند که هرکدام در جای خود دارای قابلیت های فراوانی هستند که میتواند برای کاربرد پذیری متعدد کاربران مورد استفاده بگیرید ، مثلا برای طراحی لوگو پیشنهاد خیلی افراد نرم افزار ادوبی ایلوستریتور است و برخی دیگر نرم افزار کورل دراو مناسب طراحی آرم تجاری میدانند . برای طراحی بنر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور و کارت ویزیت هم نرم افزار فتوشاپ را قطب اصلی برای طراحان می شمارند . البته نرم افزار Photoshop با ابزار و قابلیت های فراوانی که در اختیار طراحان گرافیک قرار میدهد به واقع می توان بخش انبوه طرح های گرافیکی را از طریق این نرم افزار طراحی قدرتمند انجام داد .

فتوشاپ

فتوشاپ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

چاپ کاتالوگ سینما

طراحی کاتالوگ سینمایی ، اگر شما به سینماها سری زده باشید و یا حتی برای یک بار به سینماهای کشور برای دیدن فیلم مورد علاقه تون رفته باشید ، در سالن انتظار با تبلیغات کاغذی می شوید که در قالب طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به چاپ رسیده اند و در اختیار شما قرار داده می شود . بطور طبیعی طرح این کاتالوگ و بروشور ها بصورت دوره ای با تغییر فیلم ها رو پرده سینما تغییر می کند و با فیلم های جدیدتر بروزتر می شوند .

طراحی کاتالوگ سینمایی 

در رضاگراف ، به واقع در تلاش هستیم که به موضوعاتی بپردازیم که شاید کمتر به آن ها اشاره شده است . همچون طراحی بروشور ساختمان ،کاتالوگ سینمایی هم جزو همین دسته است . بهره گیری از طراحی و چاپ کاتالوگ و حتی طراحی بروشور به خوبی میتواند روی هر صنف یا کسب و کاری موثر باشد . در catalogee سینمایی هم با وجود موضوع خاص و جذابی که دنبال می کند این امر به وضوع دیده خواهد شد .

طراحی کاتالوگ سینمایی

طراحی کاتالوگ سینمایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

موضوعات داغ و کلیدی در طراحی لوگو یا آرم تجاری

روند تغییر در طراحی لوگو ها امروزه بیش از پیش سرعت بیشتری پیدا کرده است ، این روند حتی می توان آن را سریعتر از تغییر مد در لباس  دانست ! .

در راسته مقالات طراحی لوگو ، و با توجه حجم بالای این مطلب ، مقاله فوق در چند بخش تقدیم شما خواهد شد .

طراحی لوگو

طراحی لوگو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف