طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

اعلام نام داوران سه رشته جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

جشنواره تجسمی جوانان

داوران سه رشته گرافیک، تصویرسازی و حجم بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در رشته گرافیک قباد شیوا و اسدالله چهره پرداز، در رشته تصویرسازی مهنوش مشیری، محدثه پورجعفری و در رشته حجم محمدحسین عماد و کامبیز صبری داوری این رشته ها را بر عهده دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

یادبود عباس کیارستمی در خانه هنرمندان ایران

عباس کیارستمی

یادبود عباس کیارستمی با نام «زندگی و دیگر هیچ» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «زندگی و دیگر هیچ» عنوان مجموعه برنامه‌های نکوداشت زنده یاد عباس کیارستمی در خانه هنرمندان ایران است که به مناسب فرا رسیدن سالروز تولد عباس کیارستمی به همت خانه هنرمندان ایران، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و مدرسه‌ ویژه پنجشنبه اول تیر ماه در محل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

سقوط آمریکا در رتبه بندی قدرتمندترین ابررایانه های جهان

ابررایانه

نشریه تکنولوژی ریویو نوشت: آمریکا همانند گذشته در زمینه ابررایانه ها پرقدرت نیست و به همین دلیل وزارت انرژی این کشور در تدارک بخشیدن جانی تازه به قابلیتهای خود در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشریه علمی می نویسد: رتبه بندی جدید نشان می دهد که برای دومین سال متوالی، قدرتمندترین ابررایانه دنیا TaihuLight است که در مرکز ملی ابرمحاسباتی ووژی چین قرار دارد. این ابررایانه می تواند  ۹۳ کوادرلیون محاسبات را در هر ثانیه انجام دهد که تقریبا سه برابر سریعتر از دومین ابررایانه دنیا یعنی Tianhe-۲ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برپا شد/نمایش ۳۴ اثر

نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی کرمانشاه

کرمانشاه- نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی با نمایش ۳۴ اثر از هنرمند و در راستای ترویج سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی عصر امروز سه‌شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه، جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در مجتمع شهید آوینی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

دعوت فارابی از سینماگران برای حضور در راهپیمایی روز قدس

روز جهانی قدس

بنیاد سینمایی فارابی از اهالی سینما دعوت کرد تا روز جمعه ۲ تیر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد سینمایی فارابی در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از اهالی سینما برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدامات صهیونیست‌ها را بر علیه مردم فلسطین محکوم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

«مرثیه سرود» درباره معروف‌ترین گروه سرود بعد از انقلاب است

«مرثیه سرود»

محمد حبیبی منصور کارگردان «مرثیه سرود» ضمن بیان این مطلب که این اثر به زودی آماده نمایش می شود عنوان کرد که این مستند درباره معروف‌ترین گروه سرود بعد از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حبیبی منصور کارگردان عرصه مستند درباره اثر جدیدش با عنوان «مرثیه سرود» گفت: ساخت این مستند از طرف مدرسه سینمایی عمار به من پیشنهاد شده است که با توجه به جذابیت سوژه، تصمیم گرفتم تا این مستند را که درباره گروه سرود شهرستان آباده است، تولید کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

سختی صدابرداری «آتش و قداره»/ فیلم درباره ۱۰۰ سال پیش است

حسین بشاش

حسین بشاش صدابردار «آتش و قداره» به کارگردانی محمدرضا عرب درباره ویژگی‌های صدای این فیلم سینمایی صحبت کرد.

حسین بشاش صدابردار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی است که فیلمبرداری  فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب آغاز شده و من مشغول کار در این اثر هستم. ما طبق برنامه ریزی که برای این اثر انجام شده است کار می کنیم و طبق این برنامه ریزی در ۴۵ جلسه فیلمبرداری ما به پایان می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

سینمای تجاری ایران هم به چاشنی هنر آغشته است/ شوکِ «پارک ژوراسیک»

سفیر کره جنوبی

کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در تهران می گوید سینمای کره سال ۱۹۹۴ تحت تاثیر شوک حاصل از فروش فیلم «پارک ژوراسیک» که درآمدش معادل ارزش صادرات کره در صنعت خودروسازی بود، متحول شد.

خبرگزاری مهر-گروه هنر- آزاده سهرابی: در بخش نخست گفتگو با کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در تهران که بیشتر معطوف به تعاملات فرهنگی و هنری دو کشور ایران و کره جنوبی در زمینه هنرهای تجسمی بود سفیر کره جنوبی تاکید کرد که این کشور در تعامل با ایران سه فرض «احیای روابط»، «تنوع بخشیدن» به نوع رابطه دو جانبه و «تعامل درونی» را دنبال می کند. وی بیان کرد که این نوع تعاملات فرهنگی بر فعالیت های اقتصادی نیز اثرگذار خواهد بود چراکه شناخت، زیربنای دوستی میان کشوها و اعتماد میان آنهاست و نخستین مرحله شناخت نیز تعامل فرهنگی است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

سال پر کاری پیش‌رو دارم/ تدارک برای آلبوم و اجرای زنده

شهاب رمضان

خواننده موسیقی پاپ که مدت طولانی از فعالیت های مستمر خود در عرصه تولید آلبوم و برگزاری کنسرت دور بود به طرفداران خود نوید یک سال پرکار را داد.

شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان  کرد: مدتی است مشغول تولید تک تراک هایی برای عرضه در فضای مجازی هستم که فکر می کنم این قطعات از تیر ماه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. درباره تولید آلبوم جدید هم مشغول برنامه ریزی هستیم تا به زودی کار را آغاز کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

بانک اطلاعاتی هنرمندان تهیه می شود/ استفاده از پتانسیل حوزه هنری

شجاعی طباطباییسیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر جدید مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اشاره به پیگیری اهداف عملیاتی، بیان کرد شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان کشور در دستور کار است.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر جدید مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در اولین گفتگوی خبری خود به خبرنگار مهر گفت: بگذارید در ابتدا از آقای گودرزی دیباج که در این مدت در حوزه هنری بسیار زحمت کشیدند تشکر کنم. رفتن ایشان همراه با بازنشسته شدن شان بود و صحبت های مهربانه ای با یکدیگر داشتیم که بتوانیم از این پس هم از تجربیات ارزشمندشان استفاده کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف