طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

یکصد و ششمین شماره فصلنامه «رسانه» منتشر شد

رسانه

صد و ششمین شماره فصلنامه علمی-ترویجی «رسانه»، ویژه بهار ۱۳۹۶ از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این شماره از فصلنامه رسانه هفت عنوان مقاله تخصصی از سوی پژوهشگران حوزه ارتباطات و رسانه منتشر شده و در آن موضوعاتی چون: الگوی مطلوب برنامه‌های دینی تلویزیون ایران، تنوع فرهنگی در رسانه، رسانه و دین، نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط‌عمومی، چالش‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه و... مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

اعضای هیات انتخاب نخستین جشنواره فیلم تبریز معرفی شدند

جشنواره فیلم تبریز

بریز - دبیر نخستین جشنواره فیلم تبریز از اعلام انتخاب اعضای هیات انتخاب این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم تبریز، امیر مرتضوی دبیر نخستین دوره جشنواره فیلم تبریز، آقایان فیروز عاقلی، عبدالرضا هشترودیلر، طاهر فرنود، یونس مقدم و علی خیرخواه را به عنوان اعضاء هیات انتخاب نخستین جشنواره فیلم تبریز معرفی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

برپایی نمایشگاه اسناد تصویری آثار اکبر رادی

اکبر رادی

خستین دوره­ نمایشگاه اسناد تصویری آثار اکبر رادی در خانه­ هنرمندان ایران برپا می­‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد اکبر رادی نخستین دوره­ نمایشگاه اسناد تصویری آثار اکبر رادی را با همکاری تماشاخانه­ ایران­شهر در خانه­ هنرمندان ایران برگزار می­‌کند.

این بنیاد در نظر دارد نخستین دوره­ نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی را در قالب عکس، گرافیک و تصویر با هدف گردآوری آثار و اسناد تصویری اکبر رادی مربوط به سال­ های گذشته و برپایی نمایشگاه به شکل مسابقه و خارج از مسابقه برگزارکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

سیستمی که وجود آمبولانس را اعلام می کند!

فورد

یک شرکت خودروسازی سعی دارد سیستمی بسازد که به رانندگان اطلاع می دهد دقیقا چه زمانی خودروی اضطراری در مسیرشان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، فورد سعی دارد  سیستمی بسازد که به رانندگان اطلاع می دهد دقیقا چه زمانی  خودروهای اضطراری  در مسیر قرار دارند. به این ترتیب خودروهای دیگر از مسیر آن کنار می روند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

ردیابی سیاره دهم در منظومه شمسی

سیاره

محققان متوجه یک شی فضایی عظیم در لبه منظومه شمسی شده اند. این شی که به اندازه مریخ است احتمالا دهمین سیاره ای است که دور خورشید می چرخد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، در لبه خارجی منظومه شمسی یک شی عظیم و به اندازه مریخ قرار دارد که  احتمالا دهمین سیاره ای است که دور خورشید می چرخد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

دانشمند ایرانی دوربین بدون لنز ساخت

علی حاجی میری

یک دانشمند ایرانی در راس یک گروه تحقیقاتی دوربین بدون لنزی روی تراشه رایانه ای با ابعاد یک در یک میلی متر ساخته است که با استفاده از الگوریتم های مختلف عکس می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، دانشمندان موسسه فناوری کالیفرنیا به رهبری علی حاجی میری یک پروفسور ایرانی،  یک دوربین بدون لنز روی تراشه رایانه ای با ابعاد یک در یک میلی متر ساخته اند که با استفاده از الگوریتم های مختلف  عکس می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

هوش مصنوعی در خدمت درمان/ این کلینیک خودران به سوی بیمار می رود!

کلینیک خودران

یک شرکت آمریکایی یک کلینیک خودران طراحی کرده که به سمت بیمار می رود. این کلینیک قابلیت تشخیص بیماری فرد را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  دیلی میل، شرکت Artefact در سیاتل یک کلینیک خودران روباتیک طراحی کرده که خود  برای معاینه بیمار به سمت او می رود.

این طرح اولیه جدید به نام Aim با هدف استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای خدمات درمانی ارائه شده است. این طرح از دستگاه های هوشمند خانگی و همچنین یک اپلیکیشن موبایل برای ردیابی و بررسی اطلاعات بیمار استفاده می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

بوئینگ خبر امضای یادداشت تفاهم با قشم ایر را تأیید نکرد

بوئینگ ٧٣٧ مکس

در حالی مدیرعامل قشم ایر از امضای یادداشت تفاهم خرید ۱۰ فروند ۷۳۷ مکس با بوئینگ خبر داده که این کمپانی هواپیماسازی هنوز خبری از این تفاهم نامه در سایت خود منتشر نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر در گفت وگو با یکی از رسانه ها از امضای یادداشت تفاهم با بوئینگ برای خرید ۱۰ فروند هواپیمای نو ۷۳۷ مکس خبرداده و گفته است این یادداشت تفاهم در حاشیه نشست دو هفته قبل یاتا (اتحادیه جهانی ایرلاین ها) در مکزیک به امضا رسیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

قدرت موشکی ایران دنیا را تکان داد/ به قدرت داخلی کشور توجه شود

علم الهدی

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: بعد از ۳۸ سال قدرت موشکی ما دنیا را تکان داد و این مهم باید در داخل کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد: در حقیقت، روز قدس، روز مقابله جبهه اسلام در برابر کفر جهانی است و کسانی که در این مراسم حضور به هم رساندند، راضی شدند در جبهه نبرد با دشمنان خدا شرکت کنند و کسانی که از شرکت در این مراسم بدون عذر سرباز زده‌اند، کسانی هستند که حاضر نشدند در جبهه جنگ با کفر حضور داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

ترافیک سنگین در آزادراه کرج/محور چالوس یک‌طرفه شد

ترافیک سنگین جاده چالوس

کرج – رئیس پلیس‌راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج را سنگین اعلام کرد و از یک‌طرفه شدن محور چالوس خبر داد.

سرهنگ رضا معظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر  ترافیک در اتوبان تهران - کرج محدوده‌های گرم‌دره تا پل کلاک نیمه سنگین است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف