طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

نشان گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می شود

مسعود شجاعی طباطبایی


در مراسمی از نشان جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رونمایی می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی روایت فتح، نشان گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که توسط مسعود نجابتی طراحی شده است در محل گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی می شود و برای انتشار ویژه مراسم، جشنواره ها و برنامه های مناسبتی چهلمین سال پیروزی انقلاب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

استقبال لبنانی‌ها از هفته فرهنگی قم

هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان


قم - هفته فرهنگی اقتصادی قم در شهر نبطیه لبنان در حال برگزاری است که مورد استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف لبنان قرار گرفته است.


خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - مهدی بخشی سورکی: روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه بود که هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان و در شهر نبطیه با برپایی مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرد که این ایام مقارن با روزهای پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات پارلمان این کشور بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

طراحی و ساخت آینه جادویی برای اتاق پرو

اینه مجازی


محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت آینه (اتاق) پرو مجازی ۳ بعدی لباس، شدند.

علی رفیعی یکی از محققان پروژه «طراحی و ساخت آینه (اتاق) پرو مجازی ۳ بعدی لباس» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاههای کشور در صدد برآمدیم تا در قالب شرکتی به ساخت آینه پرومجازی دست بیابیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

«حذفیات» و «شیطونی» تمدید شدند/ اجرای ویژه «رومولیت»

شیطونی


نمایش «رومولیت» به کارگردانی مصطفی کوشکی و هستی حسینی شنبه ۸ اردیبهشت اجرای ویژه خواهد داشت و همچنین اجرای ۲ نمایش «شیطونی» و «حذفیات» نیز تمدید شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران، نمایش «رومولیت» با بازی مهدی پاکدل، بهناز جعفری، شهروز دل افکار، امیر شمس، صبا ایزدپناه، مونا شریفی، سجاد باقری، الناز شهبازی، علی آرتین، علی عبدی، فاطمه احمدی، امیر باباشهابی، دانیال شاهسون، سعید بابایی امروز ۸ اردیبهشت ساعت ۱۹ به صحنه می رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف