طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

زندگی بدون آب / استودیو جوان


«‌مجموعه پوسترهای “زندگی بدون آب” کاری از “استودیو هنری جوان” است که به سفارش سازمان فرهنگی – اجتماعی و ورزشی  شهرداری اصفهان طراحی و تولید شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

گرافیک متحرک برنامه تلویزیونی ایران



« ایده اولیه این پروژه که به سفارش شبکه جهانی پرس تی وی در سال ۹۴ و  با تکنیک تلفیق فضای سه بعدی و دو بعدی انجام شده از تاریخ، هنر و فرهنگ ایرانی برگرفته شده که به صورت تخصصی به چهار بخش: تاریخی، مشاهیر ایران، دینی و مذهبی، مدرن و شهری تقسیم شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

طراحی لندینگ پیج



طراحی لندینگ پیج

صفحه فرود و یا Landing Page چیست ؟

لندینگ پیج ( landing page ) یا صفحه ی فرود ، صفحاتی که با این عنوان در اختیار کاربران قرار میگیرد از دو جهت مورد استفاده هستند ، بخش از آن را میتوان به عنوان یک صفحه برای معرفی خدمات که صورت اختصاصی طراحی می شوند و در حالت دوم به صفحاتی که از کاربر بر روی یک بنر تبلیغاتی یا به روش های مختلف از نقطه ( A ) به سمت نقطه ( B ) که صفحه یک وب سایت می باشد هدایت می شوند بوده و مورد استفاده قرار میگیرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

تصاویر رنگی و دنیایی خیالی

«از زمانی که سن کمی داشتم تصاویر رنگی و فضاهای خیالی همیشه مرا به یک دنیای دیگری می‌برد. ساعت‌ها در دنیای خودم می‌نشستم و خارج از زندگی آدم‌ها در خیالات خودم با تصاویری که می‌‌دیدم خیال‌پردازی می‌کردم و همین باعث شد که تا به این سن، از این دنیای رنگی و خیالی دست نکشم؛ چرا که این خیال، مرا از زندگی روزمره و خاکستری بیرون می‌برد و می‌توانم راه گریزی داشته باشم به فضای پر از رنگی که خودم به شیوه‌ای که دوست دارم خلق می‌کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

طراحی پوستر فیلم

« طراحی پوستر فیلم از لحظه مواجه شدن طراح با فیلم و یا فیلم نامه و البته در برخی اوقات، کارگردان و تهیه کننده آغاز می شود. طراح پوستر فیلم از همه دانش خود نسبت به گرافیک و سینما باید استفاده کند تا بتواند مسیر درستی را در طراحی طی کند.

شناخت سینما، تاریخ سینما و نگاه‌های متفاوت در جهان هنری فیلم و سینما از جمله ملزوماتی است که طراح باید مطلع باشد تا هم دچار تکرار آزار دهنده نشود و هم به ورطه تبلیغ بی خاصیت و غیر مرتبط نیافتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی پوستر ناجیانمان


برگزیدگان جشنواره ملی پوستر ناجیانمان معرفی  شدند. به گزارش روزرنگ و به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی پوستر ناجیانمان، از مجموع ۱۲۷۰ اثر رسیده به دبیرخانه،  آثار برگزیده توسط هیات داوران انتخاب و طی مراسمی که  ششم خرداد ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد برگزیدگان این رویداد معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف