افزایش برد کیفیت در طراحی لوگو ، آیا شما برای کسب و کار کار خود برنامه ریزی کرده اید ؟ ، وقتی که شما برای شروع یک کسب و کار هزینه می کنید. دفتر یا شرکتی تاسیس میکنید ، یک وب سایت خوب راه اندازی میکنید ، نیروی های متخصصی را استخدام می کنید و …به هیچ عنوان نباید از داشتن یک طراحی لوگو جذاب و مفید برای کسب و کار خود قافل شوید .

کیفیت در طراحی لوگو

یک لوگو یا آرم هویت بصری شماست که تمام مجموعه سرمایه گذاری شما را در یک شکل کوچک به نمایش میگذارد . اولین چیزی که مصرف کننده از شما می بیند یک آرم یا لوگو تجاری است . طراحی لوگو ی جذاب یک شرکت یا کمپانی می تواند مخاطب و مشتریان را ترغیب و کنجکاو کند تا درباره شرکت ها تحقیقاتی بیشتری انجام دهد .

کیفیت در طراحی لوگو

کیفیت در طراحی لوگو

طراحی لوگو 

منحصر به فرد بودن لوگو :

  • قطعا شما هم نمیخواهید لوگو یا آرم ی داشته که قبلا در جای دیگر دیده شده است . در طراحی لوگو حتما می بایست خلاقیت و نوآوری وجود داشته باشد و طراحی آرم یا نماد بر اساس برند و کسب و کار شما طراحی شود  ، تحقیق درباره شرکت و کسب و کار مربوطه برای شکل گیری لوگو کمک میکند تا تصمیم در مورد عناصر ، مانند شکل ، رنگ ، سبک ، فونت ، اندازه فونت و … به خوبی استفاده شود .

سادگی در لوگو : 

  • همیشه گفته می شود * زیبایی در سادگی ست * این اصل یک واقعیت است و در طراحی لوگو بسیار موثر است ، نماد یک کسب و کار و شرکت به سادگی نیاز دارد تا بتواند بدون پیچیدگی خاص و زرق و برق دشوار ، مفهوم خود را به مشتری و بیننده برساند . سادگی در نماد کمک بسیاری در شناسایی هرچه سریعتر یک برند میکند .

سادگی را باید علاوه بر طراحی لوگو در طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور و … مواردی این هم رعایت کرد .

جذابیت در طراحی لوگو : 

  • هنگامی شما در طراحی آرم خود سادگی ، خلاقیت و نوآوری ، استفاده صحیح از رنگ و … را به خوبی رعایت کرده باشید . جذابیت طرح شما اثر بخشی زیادی بر بیننده خواهد گذاشت .

 

بخش دوم این مطلب بزودی تقدیم خواهد شد .

اختصاصی رضاگراف

کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین