همان طور که توضیح دادیم ، بنر های تبلیغاتی ، شیوه ی نوین و به صرفه تری برای تبلیغات هستند. تاثیر بنر بر تبلیغات جنبه های زیادی دارد و به صورت دقیق باید این آثار ارزشیابی شود. در این مقاله ، فاکتورهای مهمی که تاثیر بنر بر تبلیغات را نشان می دهند ، معرفی می کنیم.

تاثیر بنر بر تبلیغات

تاثیر بنر بر تبلیغات

استفاده از بنر برای تبلیغات و تاثیرات آن
معرفی بنر تبلیغاتی ، نکات مهم در استفاده ازبنر های تبلیغاتی را ذکر کردیم. در ادامه مواردی را معرفی می کنیم که تاثیر مستقیم بنر بر تبلیغات را نشان می دهد.

نرخ کلیک های صورت گرفته یا CRT 
بررسی آمار مربوطه ، ساده ترین و دقیق ترین راه ، برای سنجش تاثیر تبلیغات انجام شده از طریقبنر می باشد. می توانید شیوه های دیگری را که در کنار تبلیغات از طریقطراحی بنر را پیش گرفته اید ، مقایسه کنید و سپس بهترین شیوه را انتخاب کنید.

بررسی درآمد و میزان فروش
حتی اگر با طراحی بنر ، میزان کلیک های انجام شده بالا باشد ، اما در درآمد شما تغییری صورت نگرفته باشد ، می توان نتیجه گرفت که عملا تاثیر بنر بر تبلیغات منفی بوده است.

استفاده از ابزارهای برندینگ
با استفاده از ابزارهای برندینگ ، می توان تاثیر یا عدم تاثیر بنر در تبلیغات و سپس تاثیر تبلیغات در فروش را سنجید.
گاهی با استفاده از طراحی بنر برای برند خود ، تعدادی بالایی کلیک را به دست می آورید. اما زمان فروش و پرداخت ، مشتریان شما ، به سبب ضعف در برندینگ ، از خرید منصرف میشوند.

سخن آخر
می توان با استفاده از انواع بنر ها ، فرآیند ایجاد برند یا نشان را نیز تسهیل کرد. سفارش طراحی بنر کم هزینه می باشد و می توان با طراحی بنر تبلیغاتی ، در سایت های پربازدید ، اعتبارکسب کرد. هر چند که تاثیر بنر بر تبلیغات قطعی نیست ، ما تا حدود زیادی تاثیر مثبت آن تایید شده است.

منبع : تاثیر بنر بر تبلیغات