طراحی بنر تبلیغاتی ویژه تلگرام 

طراحی بنر رضاگراف : در چند سال گذشته با به وجود آمدن شبکه های پیام رسان مجازی که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و گاها مشابه با یکدیگر می باشند توانسته اند که بین مردم جهان ارتباط خوبی بر قرار کنند و کاربران چشم گیری را مجذوب خود کنند .

تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام

تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام




تلگرام :

تلگرام همانند دیگر شبکه های پیام رسان با به وجود آمدش و قرار دادن امکانات کاربردی و دسترسی کاربران به آن ها توانست در مدت زمان کوتاه جایگاه مناسبی در بین عموم کاربران جهان پیدا کند ، البته که در گذشته شبکه های دیگری همچون وایبر ، لاین ، واتس آپ و … این امکانات را در اختیار کاربران قرار می دانند که بنا به دلایلی خیلی زود از دور خارج شدند .

تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام

تبلیغ از طریق بنر تبلیغاتی در تلگرام ، به صورت طبیعی هر مدیری برای پیشبرد اهداف خود نیاز به تبلیغات را در کسب و کار خود حس می کند و این موضوع باعث می شود مدیران برای تبلیغات خود هر روز به دنبال راه جدید و روزنه ای باشند تا محصولات و خدمات خود را بیشتر به مشتریان هدف خود معرفی کنند .

معرفی خدمات از طریق بنر  :

بنر و یا تصویر همیشه جزو بهترین روش ها برای انتقال مفهوم به بیننده می باشد ، با استفاده از طراحی بنر مناسب و با کیفیت به خوبی میتوانید مشتریان بالقوه ای را برای خود جذب کنید . تلگرام در عصر امروز یکی بهترین روش ها برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات قابل ارائه توسط شما به مشتریان می باشد و چه بسا این تبلیغات به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد .

در چند ماه گذشته بسیاری از مدیران روی به سفارش طراحی بنر ، جهت تبلیغ در تلگرام کرده اند که در زیر به چند نمونه از این بنر ها اشاره خواهیم کرد .

طراحی بنر فروشگاه اینترنتی عطر جینی سلین :

بنر تبلیغاتی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

نمونه کار بنر تلگرام ، کانال سرگرمی صد :

طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام

طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام

نمونه بنر تبلیغاتی تلگرام ، موزیک پی :

طراحی بنر تلگرام

طراحی بنر تلگرام