مهم ترین مساله ای که بعد از طراحی بنر پرکلیک مطرح میشود ، جایگاه بنر است. طوری که در مقالات معتبر چاپ شده مرتبط با بنر و طراحی بنر ، بارها برا جایگاه یا لوکیشن بنر تاکید میشود. در مقالات قبلی نیز این مورد را عنوان کردیم و در این پست ، به صورت کامل تاثیر موقعیت بر تبلیغات بنری را می خوانید.

تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پر کلیک

تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پر کلیک

موقعیت بنر در وب سایت ها

موقعیت بنر را ، عاملی مهم در طراحی بنر خلاقانه معرفی کرده ایم. این عامل را در ادامه بیشتر بررسی می کنیم.

انتخاب موقعیت مناسب برای نصب بنر
برای انتخاب موقعیت مناسب ، قبل از جایگاه بنر در سایت ، باید سایت مودر نظر خود را پیدا کنید. بدین منظور طبق موارد ذیل پیش روید:
برای جست وجو میان وب سایت هایی که موضوع مرتبطی با تجارت شما دارند وقت بگذارید.
زمانی که وب سایت مدنظر خود را یافتید ، با استفاده از سرویس های موجود ، رتبه های جهانی آن را نظیر رتبه الکسا و…، میزان بازدید روزانه و کلمات کلیدی آن را بررسی کنید.
نهایتا بنر طراحی شده را به وب سایت مطمئن بسپارید.

استفاده از شبکه های تبلیغاتی برای تعیین جایگاه مناسب
برای شروع می توانید از شبکه های بنر تبلیغاتی استفاده کنید تا آن ها با توجه به موارد مختلف ، جایگاهبنر تبلیغاتی را انتخاب کنند و تنها شما باید بازدهی کار را در نظر بگیرید.
با استفاده از این روش ها ، ابتدا برند سازی کنید و بعد از این که تاثیرات را بررسی کردید ، می توانید جایگاه مناسب بنر را جهت تبلیغات پرکلیک تر تعیین کنید.
زمانی که وب سایت مدنظر را یافتید ، طراحی بنر را انجام دهید و یا بنر از قبل طراحی شده را در جایگاه مناسب قرار دهید.
به هیچ وجه تصور نکنید که هر چه قدر اندازه بنر بزرگتر باشد ، تاثیر آن بیشتر است. بررسی ها نشان داده است که تبلیغاتی بیشتر مورد پسند واقع میشوند ، که در مکان ها پربازدید ولی در سایزهای معقول انجام شوند.

منبع : تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک