طراحی بنر رضاگراف : باما همراه باشید با سری اول از نمایش برترین طراحی بنر تبلیغاتی از انتخاب سایت طراحی بنر رضاگراف .  امروز که این مطلب رو برای شما عزیزان می نویسم ساعت 15:10 بعد از ظهر روز دوشنبه 30 آذر ماه است ، البته شما کاربران محترم این مطلب رو با کمی تاخیر مشاهده می کنید .

پیشنهاد مطالعه :

بنر-تبلیغاتی-تبلیغات-سایت-ورزش-3

شاید براتون سوال بشه که چطور ما میخوایم به بنر تبلیغاتی که همکاران محترم در زمینه طراحی بنر انجام داده اند بپردازیم ، جواب این سوال رو اینطور بدم که برای ما طراح یک بنر زیاد تفاوتی ندارد ، برای ما تبلیغات سالم و باکیفیت مهم است ، حال میخواد این تبلیغات سایت ها پر از بنرهای تبلیغاتی طراحی شده سایت ما باشد یا دیگر همکاران محترم .

سوژه ی بررسی این مطلب رو تبلیغات سایت پربیننده ورزش سه قرار داده ایم و از بین تعداد زیادی از تبلیغاتموجود در این وب سایت پربیننده چند بنر تبلیغاتی جذاب و موثر ( از دید رضاگراف ) رو انتخاب کرده ایم .

تبلیغات سایت ورزش سه

تبلیغات بامیلو :

معرفی اولین بنر برتر در تبلیغات سایت ورزش سه ، طراحی بنر فروشگاه اینترنتی بامیلو می باشد که تونسته به مناسبت بلندترین شب سال ( شب یلدا ) ، ترکیبی از رنگ هندوانه ای درون خود جای بده و با استفاده از سرعت انتقال مناسب بین اسلاید ها ، فونت استاندارد و خوانا ، بکار گیری مناسب از فضای محدود بنر و جایگاه یا محل قرار گیری در وب سایت ورزش سه  اشتراک گذاشته و نمایش خوبی برای کاربران داشته باشد .

نکته : از شعار تبلیغاتی جذاب و محرک بامیلو در طراحی بنر نگذریم که تاثیر بسزایی بر روی مخاطبان خواهد گذاشت .

تبلیغات-سایت-ورزش-سه-بامیلو

تبلیغات سایت ورزش سه ( بامیلو )

بنر سایت شیکسون :

بنر دومی جزو برترین ها قرار دادیم ، و حضور پررنگی در تبلیغات سایت ورزش سه از خودش نشان داد ، فروشگاه اینترنتی پوشاک و زیور آلات شیکسون بود .
همانطور در بنر تبلیغاتی شیکسون مشاهده می کنید باز هم از ترکیب رنگ هندوانه و مناسبتی استفاده شده و همانند طراحی بنر بامیلو تونسته از شعار تبلیغاتی خوبی هم استفاده بکنه ، اوج درخشش این بنر تبلیغاتی در کوتاه بودن متن هر اسلاید و استفاده از کلمات ویژه مثل ( شب یلدا ) ، ( حراج ) و ( 50 % تخفیف ) هست که هر کدام از این کلمات می تونه در جای خود تاثیر مثبتی برای جذب بینندگان اینترنتی داشته باشد و مورد پایانی که در این طراحی بنر می تونیم بهش اشاره داشته باشیم ، در اسلاید پایانی و استفاده از رنگ انحصاری برند شیکسون می باشد که طراح با استفاده از رنگ بنفش در دکمه فراخوان ( Call To Action ) بتونه مخاطب رو دعوت به محصولات سایت مربوطه کند .

 طراحی-بنر-شیکسونتبلیغات سایت ورزش سه ( شیکسون )

بنرهای برجسته ورزش سه :

با توجه به اینکه سعی شد در انتخاب برترین طراحی بنر تبلیغاتی ، خاص ترین ها رو انتخاب بکنیم و البته همانطور خدمتتون عرض شد اگر انتخابی شد تنها به دید ( طراحی گرافیک رضاگراف ) می باشد شاید در تبلیغات سایت ورزش سه بنرهای دیگری هم از رتبه خوبی در طراحی بر خوردار بوده اند که ما به آنها اشاره ای نداشته ایم به طور مثال تبلیغاتی که در زیر مشاهده می کنید .

بنر-تبلیغاتی-آسان-پرداختتبلیغات-مدیران-خودروطراحی-بنر-فیلم-نت

تبلیغات سایت ورزش سه ( آسان پرداخت ، مدیران خودرو ، فیلم نت )