تبلیغات شیپور

طراحی بنر رضا گراف : قطعا اسم شیپور برای شما باید آشنا باشه ، وقتی کلمه شیپور به زبونمون میاد خود من به شخصه به یاد استادیوم آزادی میوفتم و هیاهوی شیپور چیا ، اما اینجا موضوع خیلی با استادیوم آزادی فرق میکنه و میخواهیم در مورد شیپور پر سر و صدای تبلیغاتی صحبت بکنیم .

بخش دوم ( شیپور و علت کناره گیری از نمایش بنر تبلیغاتی  )

بخرید ، بفروشید ، لذت ببرید رو یادتونه ! البته تبلیغات شیپور رو هم که حتما یادتونه 

تبلیغات شیپور

امروز میخوایم بیشتر به بررسی طراحی بنر تبلیغاتی سایت نیازمندیهای شیپور و در مورد علت توقف نمایش بنر تبلیغاتی یا تبلیغات سایت شیپور صحبت بکنیم .

طراحی-بنر-تبلیغاتی-شیپورالان که دارم این مطلب رو برای شما می نویسم،به جرات می تونم بگم نزدیک به 6 ماه هست که دیگه از تبلیغات سایت شیپور خبری نیست ! ، اصلا همین موضوع من رو بیشتر راغب کرد تا سوالی که در ذهنم ایجاد شده رو با شما در میون بزارم ، که چطور شد که نیازمندی های شیپور در برحه ای از زمان با تبلیغاتمیلیاردی آمد و در 24 ساعت شبانه روز میهمان صفحات اینترنتی ، شبکه تبلیغات و تبلیغات تلویزیونی بود حالا در سکوت کامل نمایش تبلیغاتی بسر می برد .

پایان اهداف شیپور :

شاید مدیران و سرمایگذاران شیپور ( شرکت نت تجارت اهورا ) نیازی به ادامه نمایش بنر تبلیغاتی خود یا تیرز تبلیغاتی تلویزیونی ندیده اند و به اهدافی که داشتند رسیده اند و چه هدفی بزرگ تر از برند سازی !

قبل از هرچیز بد نیست با مدیر جوان و صاحب امتیاز سایت نیازمندیهای شیپور آشنا بشید .

برند سازی شیپور  :

فکر نمی کنم کمتر کسی نباشه که همین الان بخواد یک وسیله دست دوم بخره یا بفروشه و اولین گزینه که توی ذهنش ایجاد می شه شیپور نباشه ، شیپور تونست با بهترین نوع طراحی بنر تبلیغاتی و نمایش بنر تبلیغاتی خود در بیشتر از 60 درصد سایت های پربازدید کشور + نمایش تبلیغ شیپور در تلویزیون در مدتی کوتاه در قفسه ذهن ما جا بگیره و گزینه اصلی خرید و فروش وسایل دست دوم و یا حتی نو مردم سراسر کشور بشه .
 در زیر شما رو دعوت می کنم به مشاهده یکی از تبلیغات تلویزیونی سایت شیپور

و اما منتظر بخش دوم این مطلب باشید تا بیشتر با نمونه بنر تبلیغاتی و مقایسه شیپور با یک سایت بزرگ دیگر بپردازیم .