تعرفه طراحی گرافیک

از شروع و استارت آغازین فعالیت سامانه طراحی بنر تبلیغاتی رضـا گراف قیمت ، تعرفه طراحی و نرخ بهای طراحی گرافیک در این سایت با جهش کوتاهی همراه بوده است .

اینفوگرافی تعرفه طراحی رضاگراف

این ثبات و جهش کوتاه در افزایش نسبی قیمت ها و اندک تغییرات در تعرفه طراحی بنر با توجه و در نظر گرفتن برخی موارد می باشد که رضا گراف رعایت آن ها را مستلزم ، لازمه ی کاری خود می داند.

نکات تعرفه گذاری و تخمین قیمت ها : 

  • حفظ ثبات در تعرفه طراحی

در بازار رقابتی امروز و مخصوصا خدماتی که به صورت آنلاین در کشور صورت می گیرد ، شاید بیشترین و عمده ترین موردی که ذهن  هر کاربر یا مشتری محترمی مشغول کند ، قیمت آن کالا و یا محصول می باشد و با توجه به اینکه قیمت ها گاها به صورت چند روزه ، هفتگی ، ماهانه و یا سالانه متغیر هستند ، این امر حس بی اعتمادی مشتریان به سرویس دهنده ایجاد می کند و مشتریان نمی دانند که قیمت امروز با گذشته نه چندان دور چه تفاوتی کرده است .

ما در سیاست های تخمین تعرفه طراحی بنر ، یکی از اولیت های خود را ثبات در نرخ یا قیمت ها قرار داده ایم . که در مواقعی هم این ثبات از حد استاندارد هم فراتر می رود .

  • برتری کیفیت از قیمت در طراحی

جدا از بحث ثباتی که در قیمت سعی کردیم رعایت کرده باشیم ، همواره بر این تلاش هستیم که از میزان رضایتمندی شما مشتریان محترم هم بهره مند شویم که کیفیت طراحی در کنار قیمت مناسب میتواند این هدف را برای ما و شما محقق سازد ، از شروع کار سایت ، اصول کار خود را بالاترین کیفیت و در پی آن قیمت منصفانه در نظر گرفته ایم.

  • مبرا بودن از کلک تعرفه گذاری

رویه ای که هم اکنون بین ارائه دهندگان خدماتی رایج است این است که قیمت ها را بالاتر از مبلغ تمام شده برای خود تعیین می کنند ، تا فضای کافی برای ارائه تخفیف به مشتریانی که علاقمند به گرفتن تخفیف هستند داشته باشند ،البته در میان هستند کسانی که توجه ای به تخفیفات ارائه شده ندارند و زیاد برایشان طرح های تشویقی یا تخفیفی اهمیتی ندارد ( اندک مشتریان ) ، از این رو تمام نرخ ها بر اساسی تعیین کردیم که بدون حباب در قیمت و به صورت مقطوع باشد .

با توجه به قیمت گذاری های مختلف بر روی طرح ها در سایت های طراحی. تمام تلاش سایت رضا گراف بر این هست که در عین رعایت اصول و کیفیت طراحی . طرح های ارائه شده از قیمت مناسبی برخوردار باشند .

منبع : تعرفه طراحی گرافیک 94