کی از مسائلی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نمایش خود از طریق ابزارهای ارتباط با مشتری است. به طوری که در مطالب دیگر نیز اشاره شد، هر ابزاری که از آن در ارتباط با مشتری خود استفاده می کنید، نوعی ابزار تبلیغاتی محسوب می شود و کیفیت آن در برندینگ شما تأثیری کاملاً آشکار خواهد داشت. از این رو خلاقیت در طراحی بروشور (به عنوان یک ابزار تبلیغاتی) می تواند آن را به یک بروشور منحصر به فرد و متفاوت تبدیل کند. از لحاظ روانشناسی، مردم اغلب جذب چیزهای متفاوت و جدید می شوند. این جمله بدان معناست که طراحی بروشور خلاقانه و متفاوت در (رنگ، متن، عکس، شکل و هر بخش دیگری از بروشور ) شانس شما را برای استفاده مشتری از محصولاتتان بالا می برد.

خلاقیت در طراحی بروشور

خلاقیت در طراحی بروشور

تکنیک هایی برای استفاده از خلاقیت در طراحی بروشور

همانطور که در مطلب طراحی بروشور تبلیغاتی به روش مهندسی معکوس توضیح دادیم، یکی از روش های ارائه ایده برای طراحی بروشور و چاپ بروشور، توجه به خصوصیات و ویژگی های بروشور های جذاب و مخاطب پسند است. ولی از آنجا که صحبت ما در مورد خلاقیت در طراحی بروشور می باشد، می خواهیم مختصراً چند نکته را در مورد طراحی خلاقانه بروشور توضیح دهیم :
یکی از تکنیک های خلاقانه، در مورد شکل بروشور است. شما می توانید بروشور خود را به شکل محصول موردنظر و یا شکلی متفاوت در آورید. با این روشبروشور شما از دور نیز خودنمایی خواهد کرد.
روش دیگر استفاده از طراحی مکمل است. یعنی صفحات بروشور به گونه ای طراحی می گردند که با قرار گیری آنها بر روی هم یا به شکلی خاص، تصویر یا شکلی کامل به نمایش درآید. این کار، جنبه ای سه بعدی به بروشور شما می بخشد.
ولی اگر نمی خواهید به شکل بروشور خود دست بزنید، می توانید از کاورهای خلاقانه بهره ببرید. یکی از راه های مؤثر دیگر خلاقیت در طراحی بروشور که می تواند بروشور شما را همیشه در معرض دید مخاطب قرار دهد، کاربردی کردن بروشور است. یعنی بروشور بتواند کارایی خاصی برای مخاطب آن داشته باشد. مثلاً استفاده از تقویم یا …

منبع : خلاقیت در طراحی بروشور

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ  طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی  شبکه تبلیغات  مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی