راز ماندگاری طراحی لوگو چیست ، موضوعی که امروز در این مطلب و در راستای سلسله مقالات طراحی لوگو به صورت خلاصه و با اشاره به برخی توضیحات به آن می پردازیم . چند لوگو وجود دارد یا به نوعی چندین در سطح جهان وجود دارد که وقتی شما به نام شرکت یا کمپانی نام برده می شود در زمان کوتاه در ذهن مخاطب ، مشتری یا بیننده لوگو و هویت بصری شرکت مربوطه در ذهن ما شکل می گیرد . مثل کوکاکولا ، مایکروسافت ، پوما ، نایک ، اپل ، پپسی ، گوگل و … که از دو جهت جزو ماندگارترین و معروف برند ها در ذهن مخاطب هستند . به طوریکه وقتی شما به طراحی لوگو آن ها نگاه می اندازید هویت شرکت ، خدمات ، ویژگی ها و … در ذهن شما تداعی می شود و از جهتی دیگر هنگامی که نام آن ها را می شنوید در لحظه لوگو آن ها در ذهن شما رسم می شود .

راز ماندگاری طراحی لوگو

راز ماندگاری طراحی لوگو

راز ماندگاری طراحی لوگو

اشکال در طراحی آرم

عواملی که می تواند در راز ماندگاری در طراحی لوگو ، خصوصا در زمان کوتاه موثر باشند . اینکه شما در طراحی آرم با چه توان ایده پردازی توانسته اید محصولات یا خدمات خود را در قالب اشکال در لوگو ی خود بگنجانید .

تبلیغات و برندسازی

گاها تبلیغات به تعداد زیاد و مکرر ، رعایت قوانین برندسازی برای کمپانی یا شرکت می تواند یکی دیگر از راه هایی باشد که جایگاه ویژه ای برای لوگو ی شما را در ذهن بیننده ایجاد کند .

طراحی لوگو کلید ماندگاری آرم تجاری

طراحی لوگو بحثی پیچیده و بسیار مهم است ، این اهمیت هنگامی بیشتر می شود که بخواهید پیام تجاری خود در قالب یک آرم به مخاطبان انتقال دهید ، بسیاری از شرکت ها هستند که ارزش زیادی برای برند خود قائل بوده و زمان و مبالغ زیادی را صرف طراحی لوگو شرکت خود میکنند .

نتیجه گیری : 

در نتیجه پویایی در آرم و هویت شما یکی از با ارزش ترین مباحث می باشد ، یک طراحی خاص و چشمگیر میتواند شما را کاملا متمایز از رقبای خود کند و به طبع آن افزایش میزان ماندگاری طراحی لوگو برای بیننده و مشتریان شما خواهد بود .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین