سفارش طراحی خودمون رو محکم ثبت‎ کنیم

آموزش سفارش طراحی گرافیک

آموزش سفارش طراحی گرافیک

نکات و نحوه ثبت سفارش طراحی گرافیک

لازم دیدیم که در مورد ثبت سفارش طراحی گرافیک که دوستان عزیز و مشتریان گرانقدر چه در سامانه طراحی بنر رضا گراف و چه در وب سایت های همجوار اقدام میکنند موارد یا نکاتی که جهت بهبود هرچه بهتر روند ثبت سفارش تا دریافت طرح نیاز هست را برای شما عزیزان مطرح بکنیم.
اگر برگردیم به چند سال گذشته ، شاید خیلی هامون نیاز به ارائه نکات و تذکرات قبل از اقدام به سفارش یک محصول یا یک طرح گرافیکی به صورت آنلاین نمیدیدیم و …. اما حالا کلا این جریان متفاوت تر یا به نوعی پیچیده از گذشته شده و باید دقت بیشتری نسبت به سفارش طراحی گرافیک و یا حتی سفارشات دیگر چه خدماتی و چه خرید اینترنتی محصولات داشته باشیم .

بزارید براتون یک مثال بزنم :

چند وقت پیش یکی از دوستان نزدیکم برای خریدن یک کامپیوتر شخصی سوالی ازم پرسید و میخواست بهش یک سیستم خوب پیشنهاد بکنم ( آخه دست و پا شکسته اطلاعاتی در مورد کامپیوتر و قطعات سخت افزاری دارم ) ، براش توضیح دادم که ما به یک سیستم 1 میلیون تومانی هم میگیم خوب . به یک سیستم 10 میلیون تومانی هم میگیم خوب ، اما باید ببینی کامپیوتر رو برای چه استفاده ای نیاز داری ، آیا فقط میخوای موسیقی گوش بدی و فیلم سینمایی ببینی یا نه میخوای باهاش گیم بازی کنی یا حتی برای کارهای گرافیکی به اون نیاز داری ؟
چرا که سلایق،اهداف افراد متغیر و مهم هستند .


دعوت می شوید به مطالعه مقالات دیگر 

شعارهای تبلیغاتی جالب و سودآور انتخاب کنید

از شکست تا پیروزی در تبلیغات اینترنتی

طراحی بنر تبلیغاتی – سری اول 94


این مثال رو زدم که بدونید مثلا اگر میخواید یک طراحی بنر تبلیغاتی یا نه یک کاور آهنگ ، طراحی کاتالوگ ، طراحی لوگو و … برای سفارش در هر سرویس دهنده ای ثبت بکنید حتما به نکات و موارد مهم در طراحی مد نظر هم اشاره ای داشته باشید چرا که درج نکات ذهنی شما قبل از ثبت سفارش طراحی کمک شایانی به ارائه یک طرح نزدیک به ایده ی ذهنی شما خواهد کرد .
نمونه کارهایی که در وب سایت سامانه طراحی بنر تبلیغاتی رضاگراف مشاهده میکنید ، در هر زمینه ای چه یک هدر سایت ، طراحی کارت ویزیت و …. برخی از نمونه طرح های ارائه شده بدون پیش فرض ذهنی مشتری و با ایده ی ذهنی سایت رضاگراف طراحی شده و خوشبختانه مورد رضایت مشتری محترم قرار گرفته است . اما گاهی برخی طرح ها با توجه به حساسیت طبیعی مشتری نیازمند صرف زمان اختصاصی بیشتر و رعایت نکات بیشتری در هنگام طراحی را طلب میکند و پیشنهاد میکنیم ذکر نکات مهم ذهنی خود هنگام ثبت سفارش طراحی گرافیک را فراموش نکنید .

منبع : سفارش طراحی خودمون رو محکم ثبت‎ کنیم