فورد

یک شرکت خودروسازی سعی دارد سیستمی بسازد که به رانندگان اطلاع می دهد دقیقا چه زمانی خودروی اضطراری در مسیرشان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، فورد سعی دارد  سیستمی بسازد که به رانندگان اطلاع می دهد دقیقا چه زمانی  خودروهای اضطراری  در مسیر قرار دارند. به این ترتیب خودروهای دیگر از مسیر آن کنار می روند.

این سیستم بسیار ساده است و با تکیه بر سیگنال هایی عمل می کند که از ترنسپوندر دستگاه جی پی اس موجود روی سقف خودروهای پلیس، آمبولانس یا آتش نشانی منتشر می شود.

هنگامیکه یک خودروی اضطراری نزدیک خودروهای معمولی می شود، پیام هشدار یا تصویری با جزییات کامل درباره فاصله خودروی اضطراری در صفحه نمایش جهت یابی خودروی معمولی ظاهر می شود.

علاوه بر آن  فورد به دنبال فناوری دیگری است که در تقاطع های سخت احتمال تصادف را به کاربر هشدار می دهد. به عنوان مثال اگر راننده ای بی توجه به چراغ قرمز از تقاطع عبور کند، خودروهای دیگر هشداری برای کاهش سرعت دریافت می کنند.

http://www.mehrnews.com/service/HiTech

*
*
*
*
**

*
*

**
بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد