بیماری وبا در یمن

سازمان ملل متحد امروز جمعه هشدار داد که شمار بیماران مبتلا به وبا در یمن تا ماهه سپتامبر به ۳۰۰ هزار نفر می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، سلزمان ملل متحد اعلام کرد که شمار افراد مبتلا به بیماری وبا در یمن تا ماه سپتامبر سال جاری به ۳۰۰۰ هزار نفر می رسد.

گفتنی است که سه میلیون شهروند آواره یمنی همه روزه به دلیل ادامه جنگ، عدم دسترسی به آب آشامیدنی و عدم جمع آوری زباله ها با خطر ابتلا به بیماری وبا روبرو هستند.

پیش از این صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) آماری از تعداد افراد مبتلا به بیماری وبا در یمن اعلام کرد؛ این سازمان در گزارش خود تصریح کرده است که حدود ۱۲۴ هزار شهروند یمنی به بیماری وبا مبتلا هستند. یونیسف افزوده است که نیمی از این ۱۲۴ هزار فرد مبتلا به وبا را کودکان یمنی تشکیل می دهند.

همچنین در روزهای اخیر دفتر سازمان بهداشت جهانی در یمن با انتشار گزارش جدیدی در صفحه اینترنتی خود اعلام کرد: از ۲۷ آوریل سال جاری میلادی به بعد در ۲۰ استان از ۲۲ استان یمن که بیماری وبا شیوع پیدا کرده است، ۹۲۳ نفر جان خود را از دست داده اند. در بیانیه دفتر سازمان بهداشت جهانی در یمن همچنین از ۱۲۴ مورد شناسایی شده یا مشکوک به این بیماری نیز خبر داده شده است.

گفتنی است، با توجه به ادامه تهاجم عربستان به کشور یمن نزدیک به ۳ میلیون نفر از مردم این کشور آواره شده و به دلیل عدم دسترسی به آب آشامیدنی و عدم جمع آوری زباله ها، مردم این کشور هر روز در معرض خطر مبتلا به بیماری مهلک وبا قرار دارند.

http://www.mehrnews.com/*

*
*
*
**

*
*

**
بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد