شیپور

با بخش دوم از بررسی علت کناره گیری وب سایت شیپور از نمایش بنر تبلیغاتی و طراحی بنر های تبلیغاتی جذاب در فضای مجازی و همچنین ادامه ندادن این روند در تبلیغات تلویزیونی بپردازیم .

اگر بخش اول این مطلب رو پیگیری کرده باشید ( تبلیغات شیپور | علت توقف نمایش بنر تبلیغاتی ) به برند سازی شیپور و اینکه با ویدیوی مصاحبه با مدیر Sheypoor اشاره ای کردیم .

شیپور

شیپور

در ادامه …

حالا بنظر شما پیشرفت و برند سازی پایان کار یک تجارت بزرگ به حساب میاد ؟ ، تا این حد که ما در ذهن مخاطب خود جا خوش کنیم و دیگه تحرکی در بازار تجارتی مون ایجاد نکنیم ! .

بزارید براتون با ی مثال حرفم رو واضح تر بیان کنم ، مثلا اگر مثالی از رقبای تبلیغاتی بخواهیم بزنیم که هم تراز با شیپور با هزینه های میلیاردی شروع کردند و برند سازی خوبی بین همه ی ماها ایجاد کردند قطعا باید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و همچنین به بامیلو اشاره ای بکنیم .

دیجی کالا  بامیلو

دیجی کالا بامیلو

هر سه هم از لحاظ طراحی بنر تبلیغاتی ، کیفیت خدمات ، هزینه میلیاری تبلیغات سایت در نوع خود جزو برترین های ایران به حساب می آیند اما تفاوت موجود بین دیجی کالا و بامیلو با Sheypoor در روند بلند مدت تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی می باشد اینکه همچنان با وجود برندسازی انجام شده توسط این دو فروشگاه بزرگ اینترنتی ، همچنان به ادامه ی نمایش تبلیغات بنری خود در فضای مجازی ادامه می دهند .

نکته : لازم به ذکر است که به اختلاف موضوع بین شیپور با دیجی کالا و بامیلو واقف هستیم و در اینکه فروشگاه های اینترنتی با توجه به بروزرسانی مداوم محصولات ، نیازمند تبلیغات بیشتری نسبت به سایت نیازمندی ها هستند .

در زیر شما رو به مشاهده چند بنر تبلیغاتی این شرکت دعوت می کنم.

طراحی بنر شیپور

طراحی بنر شیپور

شیپور

بنر تبلیغاتی شیپور

بنر تبلیغاتی شیپور

تبلیغات بنری شیپور

تبلیغات بنری شیپور

.

حال باید صبر کرد و دید که سکوت تبلیغاتی Sheypoor شکسته خواهد شد یا خیر و منتظر بنر تبلیغاتی جدید و تبلیغات رسانه ای این وب سایت خواهیم بود یا خیر .

منبع : شیپور و علت کناره گیری از نمایش بنر تبلیغاتی – بخش دوم