طراحی حرفه ای کارت ویزیت ، امری مهم برای تک تک مشتریان محسوب می شود ، به طوری که همواره اغلب مشتریان برای سفارش کارت ویزیت خود بر حرفه ای بودن و طراحی کارت ویزیت حرفه ای تاکید بسیار دارند . طراحی کارت ویزیت و حرفه ای بودن ان به عوامل متعددی بستگی  دارد و می بایست مواردی بسیار در کنار هم رعایت شود تا به یک طرح ایده آل و حرفه ای رسیده شود .

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی
 حرفه ای کارت ویزیت

بحث حرفه ای بودن یا نبودن یک طراحی ، موضوعی است که نمیتوان از یک دیدگاه به آن اشاره کرد . در سال های گذشته تا امروز وقتی با مشتریان مختلف با دیدگاه و سلایق مختلف برخورد کردیم رسیدن به جواب دقیق برای حرفه ای بودن طراحی برای ما همواره سخت سخت تر شد . چرا که هر شخص با توجه به سلیقه ی خود می تواند معیار سنجی کند و بر اساس تصویر ذهنی خود تصمیم گیری کرده و نمره ای بر هر طرح می دهند .

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

در امر طراحی گرافیک ، چه در تبلیغات کاغذی مثل طراحی بروشور یا طراحی کاتالوگ و در بحث تبلیغات اینترنتی طراحی بنر با فرمت گیف جدا از  سلایق قابل احترام مشتریان ، اصول و استاندارد هایی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها در کنار تا حدود زیادی امکان جذب رضایت مشتریان را فراهم می کند .

غیر قابل مقایسه بودن طراحی و چاپ کارت ویزیت 

با توجه به حجم عظیم موضوعات ، سبک های طراحی و سلایق افراد . به هیچ وجه نمی شود طرحی را با طرحی دیگر به مقایسه قرار داد . پاسخ این مسئله به تفاوت سلایق برخواهد گشت و البته در طراحی کارت ویزیت بر اساس موضوع ، طرحی مرتبط و مخصوص مخاطبان موضوع طراحی صورت می گیرد که این عمل باعث می شود نشود به طور مثال : یک طرح با موضوع خیاطی را با طرحی با موضوع املاک مقایسه کرد و حتی گاها طرحی در راستای یک موضوع را با طرح بعدی به مقایسه گذاشت .

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

در نتیجه :

حرفه ای بودن یک طراحی ، چه بنر تبلیغاتی و چه لوگو و کارت ویزیت و … می بایست بر اساس اصول و قوائد کلی طراحی پیش برود و تا جای  ممکن باید منطق رو بر سلایق حاکم کرد ، چرا که گاها سلایق شخصی ما باعث میشود تنها خود فرد از طرح رضایت داشته باشد نه دیگر افراد و مخاطبان هدف ، که این مورد از جانب بسیاری از افراد دیده می شود . در اصل برای نتیجه گیری مثبت از طراحی کارت ویزیت ، سلیقه باید مکمل کار شود نه حاکم بر اصل کار .

مطالب مرتبط طراحی گرافیک