علت محبوبیت طراحی بنر گیف

علت محبوبیت طراحی بنر گیف

شاید بدانید ، در عرصه تبلیغات اینترنتی راه های متفاوتی برای تبلیغات یک کسب و کار وجود دارد ، موثرترین راه برای تبلیغ یک تجارت یا کسب و کار در این فضا استفاده از یک بنر تبلیغاتی خوب می باشد .

بنر های تبلیغاتی به دو فرمت GIF. و SWF. خلاصه میشود . ( و البته در برخی مواقع تنها به صورت یک عکس JPG. )

علت محبوبیت بنر گیف

بنرهای فلش بیشتر به واسطه استفاده از تکنیک های بصری ، به سرعت کاربران اینترنتی را مجذوب خود میکنند ، چرا که در آن از عناصر و المان های انیمیشنی و فانتزی استفاده می شود .

حال سوال اینجاست ! که آیا تنها جذب کاربران و بالا بردن درصد کلیک بر روی بنر ، برای موفقیت و نرج تبدیل آن به سود آوری کافی ست ؟

پاسخگوی این سوال شما هستید ، که چه هدفی را برای سایت خود دنبال میکنید .

از نیمه ی دوم سال 93 تا به امروز ، میتوان به روند رو به رشد استفاده از بنر تبلیغاتی گیف در سایت های اینترنتی اشاره کرد .

با توجه به ورود بنر فلش به عرصه تبلیغات کمتر کسی فکر میکرد که این نوع بنرها الارغم  جذابیت خارق العاده ای که دارند . در فاصله زمانی کوتاه مجددا جای خود را به بنر گیف دهند .


دعوت می شوید به :    مشاهده نمونه بنر گیف   |   مشاهده نمونه بـــنر پشت ثابت 


دلایلی متفاوتی برای این امر وجود دارد … ، که ما به چند مورد اشاره می کنیم :

  • شاید شما هم ، هم اکنون با گوشی هوشمند یا تبلت خود این مطلب را میخوانید ، که این یکی از مواردی ست که باعث شده بنر گیف جایگزین بنر فلش شود ، چرا که در گوشی ها و تبلت های هوشمند ، بنر فلش بر خلاف بنر گیف قابل مشاهده نمیباشد .
  • بد نیست بدانید فایل فلش هنگام اجرا ، فضای بیشتری از Cpu رایانه را اشغال می کند و این مسئله باعث شده تا برخی مدیران وب ، تبلیغات را فقط به صورت گیف در سایت خود نمایش دهند .
  • اگر شما یک کسب و کار بزرگی داشته باشید ، و از سوی دیگر نیاز به روز رسانی مداوم در طرح ها و بــنر های خود دارید ، این مسئله فارق از هزینه طراحی ، زمان زیادی را هم برای شما به همراه خواهد داشت .
  • بنر های گیف در عین سادگی ، میتوانند در کمترین زمان ، بیشترین بازدهی و تاثیر گذاری را بر روی مخاطب هدف داشته باشند .

بنرهای فلش همچنان دارای جذابیت فوق العاده ای هستند ، اما تئوری تبلیغات اینترنتی رو به تبلیغات هدفمند پیش می رود .

اختیار با شماست و هدفگذاری شما از تبلیغات –  پایان .

منبع : علت محبوبیت بنر گیف چیست ؟