علم الهدی

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: بعد از ۳۸ سال قدرت موشکی ما دنیا را تکان داد و این مهم باید در داخل کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد: در حقیقت، روز قدس، روز مقابله جبهه اسلام در برابر کفر جهانی است و کسانی که در این مراسم حضور به هم رساندند، راضی شدند در جبهه نبرد با دشمنان خدا شرکت کنند و کسانی که از شرکت در این مراسم بدون عذر سرباز زده‌اند، کسانی هستند که حاضر نشدند در جبهه جنگ با کفر حضور داشته باشند.

فلسطین تبدیل به قتلگاه شد است

وی افزود: ادعای انتظار فرج از سوی کسانی که حاضر نیستند در راهپیمایی‌هایی همچون روز قدس شرکت کنند ادعایی بی‌معنی است زیرا آنان آماده جنگ و نبرد با کفر نیستند .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه بیان کرد:از روزی که دولت غاصب در سرزمین فلسطین تشکیل شد، این کشور به قتله گاه تبدیل شد که تا امروز ادامه داشته زیرا کشورهای عربی نتوانستند در مقابل اسرائیل به پیروزی رسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مقابله عرب‌ها با اسرائیل از ابتدا یک مقابله ناسیونالیستی بود و به نام دین، اسلام و  برگرداندن قبله اول اسلام به مسلمانان صورت نگرفت و همین موضوع باعث امضاء قرارداد صلح بین اسرائیل و عرب ها شد.

وی بیان کرد: همکاری کشورهای عربی با اسرائیل تا آنجا پیشرفت که طی چند سال گذشته صحبت از وحدت عربی- عبری به میان آمده و در ظاهر نیز تمام کشورهای عربی، اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند.

اسرائیل یکی از منفورترین دولت هاست

علم الهدی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری ملل اسلامی باعث شده تا امروز اسرائیل به یکی از منفورترین دولت‌ها و حکومت‌ها روی کره زمین تبدیل شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: امروز مسئله، مسئله‌ی اسلام است و نه مسئله ملت فلسطین و تقویت جبهه مقاومت در واقع سرمایه‌گذاری در راه اسلام است. امروز آن چنان اسرائیل به مرگ نزدیک شده که مقام معظم رهبری فرمودند تا ۲۵ سال دیگر اصلاً شما روی کره زمین وجود نخواهید داشت.

وی در ادامه به شلیک موشک های سپاه پاسداران به سوی تروریست های داعش اشاره و تصریح کرد: بعد از ۳۸ سال قدرت موشکی ما دنیا را تکان می‌دهد و اگر این موشک از دل خلیج‌فارس به سمت ریاض روانه شود، تبار ناپاک آل سعود را از صفحه اسلام پاک خواهد کرد.

باید قدرت داخلی کشور باور شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن چندین سال است تلاش می کند تا دولت سوریه را سرنگون کند اما جریان مقاومت و حمایت ایران این کشور را حفظ کرده و باید در داخل کشور نیز  عده ای  از سیاست مداران این قدرت را باور کنند و به فکرساخت و ساز با دشمن نباشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب هزینه‌ای که در نبرد و پیکار با دستگاه‌های دشمن می‌دهیم به مراتب کمتر از هزینه‌ای است که در ساخت و ساز می دهیم که نمونه آن را همه در توافق هسته ای دیدیم زیرا نه تنها تحریم ها رفع نشد، بلکه تحریم های جدید نیز بر علیه ایران به تصویب رسید و در این شرایط آیا نباید مسئولان کشور و نمایندگان مجلس سیاست خارجی را تغییر دهند؟

امام جمعه مشهد تاکید کرد: کشور با تدبیر رهبر معظم انقلاب تا به امروز مدیریت شده است که یکی از نتایج آن قدرت نظامی ایران است و باید در عرصه های مختلف خصوصا اقتصاد مقاومتی  نیز سخنان ایشان اجرایی شود.

http://www.mehrnews.com/

*
*
*
*
**

*
*

**
بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد