برگزیدگان جشنواره ملی پوستر ناجیانمان معرفی  شدند. به گزارش روزرنگ و به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی پوستر ناجیانمان، از مجموع ۱۲۷۰ اثر رسیده به دبیرخانه،  آثار برگزیده توسط هیات داوران انتخاب و طی مراسمی که  ششم خرداد ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد برگزیدگان این رویداد معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش طبق رای هیئت داوران: مجید عباسی، کورش پارسانژاد، حسن موسی زاده، محمد اردلانی و اصلان اصلانی از حسین اسفندی، علی مدیری، سمانه سادات رفائی و پویا سرابی تقدیر شد و رتبه اول، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ ۶۰ میلیون ریال به محمدجواد گودرزی اعطا شد. همچنین رتبه دوم، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ ۴۰ میلیون ریال به داریوش وارث تعلق گرفت. رتبه سوم، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ ۲۰ میلیون ریال نیز به الهام زارعی اعطا شد.

همچنین به رای نیروی انتظامی، ضمن معرفی میلاد کرمی به عنوان شایسته تقدیر، جایزه ی ویژه ی ناجا، لوح و مدال افتخار، تندیس و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به خاطر مجموعه آثار به علی مدیری اعطا شد.

گفتنی است جشنواره ملی پوستر #ناجیانمان به همت گروه هنری ایرسا و با حمایت سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس برگزار شد.

جایزه اول:  محمدجواد گودرزی

www.roozrang.com