نرم افزار طراحی لوگو یا نرم افزارهایی که برای طراحی آرم تجاری مورد استفاده قرار میگیرد . با مرور زمان اوج گرفتن هدایت طراحان به سمت طراحی لوگو برای مشتریان خود ، پیرو آن نرم افزار هایی که برای این امر مورد استفاده قرار میگیرد یک موضوع مهم و البته تاثیر گذار برای طراحی لوگو و کیفیت آن بحساب می آید .

نرم افزار طراحی لوگو

اینکه شما با کدام نرم افزار میخواهید ایده های خلاقانه های خود را در زمینه آرم تجاری یا لوگو را به تصویر نهایی بکشاید بسیار حیاطی ست . نرم افزار های متعددی وجود دارند که در اختیاران طراحان قرار میگیرد که هرکدام در جای کمک دستی برای طراحی لوگو است . اما در زیر به چند نرم افزار قدرتمند که جزو حرفه ای ترین و برترین نرم افزار های طراحی آرم محسوب می شود اشاره می کنیم .

با یک جستجوی کوچک در اینترنت به نرم افزارهای زیادی مثل logo maker ، AAA-Logo ، The Logo Creator ، Logo Maker and Graphics ، EximiousSoft Logo Designer ، دست پیدا میکنید که بی تردید هیچ کدام به پای نرم افزاری قدرمتند و متخصص در این زمینه که به آن قطعا اشاره میکنیم نمیرسند .

نرم افزار طراحی لوگو

نرم افزار طراحی لوگو

بهترین نرم افزار های طراحی لوگو 

  • نرم افزار Adobe illustrator

نرم افزار ادوبی ایلوستریتور یکی از قدیمی ترین نرم افزار گرافیکی ( وکتوری ) که همواره در زمینه های مختلف میتوان از آن به عنوان یک قطب بزرگ گرافیکی یاد کرد ، ایلوستریتور ابزار های زیادی در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید با استفاده از آن به ایده پردازی لوگو بپردازید و در نهایت خروجی ای که در اختیار شما میگذارد ، خروجی مناسب و با کیفیت بسیار بالا ( به صورت وکتوری ) که در اندازه و پیکسی بدون افت کیفیت قابل نمایش است .

  • نرم افزار Corel Draw

نرم افزار یکی دیگر از نرم افزار های گرافیکی ، وکتوری است که همانند ایلوستریتور برای اجرای با کیفیت آرم میتوانید از آن استفاده کنید . البته قافل نشویم نرم افزار کورل تخصص ویژه در امر طراحی های گرافیکی چاپی دارد ، مانند : طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی بنر ، طراحی ست اداری و حتی کارت ویزیت ، دقت بالا در امر طراحی و اجرای شکل های گوناگون و ریز نقش یکی از بزرگترین قابلیت های این نرم افزار فوق العاده است .

  • نرم افزار Adobe Photoshop

ادوب فتوشاپ نیازی به تعریف و تمجید ندارد ، از این نرم افزار برای بسیاری از امور طراحی گرافیک استفاده می شود . اما در زمینه اجرای ایده ی لوگو ی شما می بایست به صورت ترکیبی از آن استفاده کرد ، فتوشاپ به تنهایی نمیتواند لوگو ی با کیفیتی را به شما ارائه دهد و آن را باید با یکی از نرم افزار وکتوری ترکیب کنید .

در نتیجه پیشنهاد ما به شما برای طراحی لوگو ، ترکیب یکی از نرم افزار های ذکر شده در بالاست .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین