نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی کرمانشاه

کرمانشاه- نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی با نمایش ۳۴ اثر از هنرمند و در راستای ترویج سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی عصر امروز سه‌شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه، جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در مجتمع شهید آوینی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

مظفر تیموری، رئیس ارشاد شهرستان کرمانشاه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در راستای منویات مقام  معظم رهبری - که امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نام گذاری کردند- این نمایشگاه با همین مظنون به همت انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه وهمکاری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برای علاقه‌مندان برپاشده است.

تیموری، از نمایش ۳۴ اثر از هنرمندان انجمن گرافیک در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این آثار در قالب گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال که در قالب فراخوان جشنواره اعلام شده بود به نمایش در آمده است.

وی افزود: یک تعداد از آثار این نمایشگاه هم مربوط به اعضای کارگاهی بوده که اردیبهشت ماه گذشته در هنرستان هنرهای زیبا برگزار و آثارشان به چاپ رسیده بود و حاصل آن در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را، ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از تولید ملی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد توسعه اقتصادی و همچنین ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: نمایشگاه از امروز به مدت ۱۰روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۹عصر آماده بازدید علاقه‌ مندان است.

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم  از ۵ نفر از برگزیدگان و حائز آثار برتر تقدیر به عمل آمد.


http://www.mehrnews.com/

/

/

//

/

/

/

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد