ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

ویژگی کاتالوگ صنعتی – تجاری یا کالانما را میتوان به چند دسته متفاوت تقسیم کنیم که هرکدام در جای و زمان خود می تواند باعث تاثیر گذاری بیشتر ، ایجاد روش نوین تبلیغات و راه کارهای اثر بخش یک تبلیغ تجاری بحساب بیاید . ترکیب و دانستن این ویژگی ها به تبلیغ دهندگانی که بدنبال راهی مناسب برای ارائه خدمات تجاری خود هستند راهی برای انتخاب مناسب در طراحی و چاپ تبلیغات ارائه می دهد .

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

f

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی :

  • انداره مناسب طراحی کاتالوگ و چاپ آن  که معمولا در سایزهای A3 که در ابعاد 42 در 28 و سایز B3 که در ابعاد 48 در 23 چاپ می شوند باعث آسانی در حمل کاتالوگ و ترغیب افراد برای خواندن آن در اوقات فراغت را ایجاد کند .
  • خلاصه گویی در طراحی کاتالوگ ، یکی دیگر از ویژگی ها کاتالوگ تبلیغاتی بحساب می آید که در آن بجای پرداختن به موضوعات و توضیحات ریز محصول به عناوین پرداخته می شود .
  • استفاده از تصاویر و متن ، همانطور که در بروشور صدق می کند در چاپ کاتالوگ هم به همین صورت است ، استفاده ترکیبی از تصویر و متن در کالانما یاکاتالوگ که بخش عمده عمده آن را تشکیل می دهد به خوبی می تواند مشتری را با محصول یا خدمات شما آشنا کند .
  • انتخاب دقیق و آگاهانه توسط کاتالوگ باعث می شود با مشاهده و تصاویر و متن های شما در زمان کوتاه انتخاب سنجیده داشته باشد .
  • در طراحی و چاپ کاتالوگ انتقال و معرفی کالا و خدمات شما به هیچ عنوان قابل مقایسه نمونه های چاپی دیگری مانند تراکت تبلیغاتی ، طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت و … نخواهد بود ، میزان اثر بخشی Catalogue به حدی است که اغلب آن را تافته ای جدا بافته از دیگر طرح های تبلیغاتی می دانند .

بزودی و در راستای مقالات طراحی کاتالوگ بیشتر به موضوعات مرتبط آن می پردازیم .

انتهای مطلب .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9774