تحولات طراحی لوگو سال 2017 چگونه خواهد شد ؟ ، آیا شرکت های بزرگ  کوچک به فکر تغییر و تحول در طراحی لوگو ی خود هستند . نزدیک سال 2017 هستیم و از طرفی دیگر نیمی از سال 95 خودمان گذراندیم ، در راستای سلسه مقالات طراحی لوگو با شما هستیم تا بپردازیم به اینکه آیا کسب و کارها و شرکت ها برای تغییر و تحول در طراحی لوگو یا آرم تجاری خود بدر سال جدید برنامه ریزی کرده اند یا خیر .

تحولات طراحی لوگو سال 2017

هر ساله در بسیاری از واحد های تجاری و بازرگانی تحولات زیادی رخ میدهد . در امر طراحی گرافیک این موضوع همواره بوده است و هر سال سبک های جدید در امر طراحی مد می شود که این تغییرات و بروز رسانی سبک جدید طراحی را میتوانید اطراف خود و طرح های موجود به خوبی حس و مشاهده کنید . این مد شدن هم در طراحی لوگو و هم در دیگر طراحی ها مثل طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور قابل مشاهده است .

تحولات طراحی لوگو سال 2017

تحولات طراحی لوگو سال 2017

باید دید که آیا موج بعدی انحلال ، ادغام ، اختلال و نوآوری در طراحی لوگو چگونه پیش خواهد آمد .

در زیر به چند شرکت برجسته جهانی که با تغییرات در لوگو ی خود سال 2016 خوبی برای برند خود رقم بزنند معرفی می کنیم که البته این مطلب به دو قسمت تقسیم می شود.

تغییر لوگو در سال 2016 برای شرکت های بزرگ

لوگوی شرکت درخشان ( Starry )

به نقل از منابع مرتبط ، طراحی لوگو ی این شرکت زاییده افکار Kanojia مدیر عامل اسبق  Aereo است . این شرکت فعالیت خود را در زمینه ارائه اینترنت و تجهیزات سوپر سرعت به صورت بی سیم و از طریق وای فای ارائه می دهد به طوری که سرعت اینترنت بی سیم 1 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد و با سرمایه گذاری عظیم یکی از بزرگترین شرکت های ارائه ی اینترنت بی سیم که در مناطق مختلف شهر مانند ایستگاهی اتوبوس ، مترو ها و… را پوشش میدهد .  مدرنیته و ابتکار و خلاقیت این شرکت طراحی آرم خود را تا حداقل نگه داشته شده است . با یک رنگ آبی فیروزه ای تیره با القای اعتماد به شرکت و بیرون آمدن قابلیت اطمینان و بهره وری . طراحی لوگو این شرکت شامل 5 مثلث وارونه به نماد 55 لمسی در رابط با ایستگاه درخشان شرکت است . البته در فکر دوم به نظر عکسبرداری از ستاره در یک شب است * درخشان * ! .

طراحی لوگو ی شرکت ( Ritual )

طراحی لوگو به سبک Ritual ، ریتوال به بازیافت ! … در حالی که قفسه های داروخانه ها مملو از مارک های بی شمار از ویتامین موجود است کاترینا اشنایدر مدیر سایت Ritual متوجه شده است که این موضوع دیکر یک فرمولاسیون منسوخ شده و نامطلوب و تکراری برای مردم شده است . این شرکت با دانش دانشمندان خود به تولید یکی از ویتامین ها مغذی و حیاطی در سراسر جهان ، قرص ویتامین D  و امگا 3  پرداخته است .  آرم یا لوگو این شرکت رو به رشد است مانند شکل قرص ، منعکس کننده آنچه را که شرکت ارائه کرده است و از آنجا تمرکز این سایت روی ویتامین D هست کل آرم در یک رنگ خورشید در حال افزایش رنگی است و نماد و طراحی لوگو ی این شرکت یک خورشید در افق را به تصویر می کشد . بطور کلی زرد درخشان برای بیننده رنگی محرک و نمایش خوشبینانه ای دارد .

اختصاصی رضاگراف

کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین