استفاده از روانشناسی رنگ میتواند به بهبود هرچه بهتر طراحی کارت ویزیت شما کمک ویژه ای داشته باشد ، وقتی کارت ویزیت خود را برای اولین به مشتریان بالقوه ارائه می دهید . استفاده از رنگ در کارت های کسب و کار و تجاری یکی از عناصر مهم برای انتقال مفهوم به حساب می آید و شما می توانید با اعمال رنگ های خاص پیامی پنهان اما الهام بخش را به مشتریان انتقال دهید . در هنگام انتخاب رنگ در طراحی کارت ویزیت بهتر است درک درستی از شناخت رنگ ها و درک معانی آنها داشته باشید .
گاها پیش میاد در طرح کارت ویزیت طراح از رنگ دلخواه برای طراحی استفاده می کند که حتی به صورت مستقیم دارای تضاد با لوگو و نام تجاری دارد که این موضوع بدون چک کردن و اهمیت دادن به رنگ برند ، باعث بی مفهومی رنگ در کارت می شود و این امر باعث کاهش میزان تاثیر پذیری در مخاطب می شود .
روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت (رنگ سفید)
رنگ سفید را میتوانید به عنوان رنگ استاندارد و بدون ریسک بنامیم ، رنگی که امن و محافظه کارانه برای اکثر کسب و کار ها بحساب می آید در طراحی به عنوان رنگ پایه در بیشتر مواقع از رنگ سفید استفاده می شود که تنها در موارد خاص مانند هم خوانی با لوگو یا آرم تجاری و … دیگر نمیتوان آن را گزینه خلاقانه بدانیم و کارت ویزیت هایی که با رنگ زمینه سفید طراحی و چاپ می شوند محوریت تمرکز بر روی تصاویر و متن ها می باشد .
همچنین شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف در طراحی کارت ویزیت معانی متفاوتی را به مشتریان القاء کنید مثل رنگ قرمز روشن، آبی، سبز، نارنجی، زرد، فیروزه ای، صورتی، قرمز و یا بنفش و … که هر کدام در جای خود میتواند تاثیر و مفهوم را نشان دهد .
طراحی لوگو طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی طراحی آرم بنر تبلیغاتی طراحی کاتالوگ طراحی بروشور بروشور تبلیغاتی چاپ بروشور طراحی هدر هدر سایت کاور آهنگ طراحی کاور کاور موزیک بنر بنر سایت طرح بنر ساخت بنر طراحی کارت ویزیت کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت سفارش کارت ویزیت مقاله کارت ویزیت بروشور کاتالوگ طراحی کاتالوگ صنعتی طراحی بنر گیف طراحی بنر فلش بنر گیف تعرفه طراحی بنر فلش طراحی تراکت تراکت تبلیغاتی چاپ بنر تراکت تبلیغاتی بنر فلش فلش رضاگراف مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر تعرفه طراحی لوگو تعرفه طراحی بروشور تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت