شیپور
با بخش دوم از بررسی علت کناره گیری وب سایت شیپور از نمایش بنر تبلیغاتی و طراحی بنر های تبلیغاتی جذاب در فضای مجازی و همچنین ادامه ندادن این روند در تبلیغات تلویزیونی بپردازیم .
اگر بخش اول این مطلب رو پیگیری کرده باشید ( تبلیغات شیپور | علت توقف نمایش بنر تبلیغاتی ) به برند سازی شیپور و اینکه با ویدیوی مصاحبه با مدیر Sheypoor اشاره ای کردیم .
در ادامه …
حالا بنظر شما پیشرفت و برند سازی پایان کار یک تجارت بزرگ به حساب میاد ؟ ، تا این حد که ما در ذهن مخاطب خود جا خوش کنیم و دیگه تحرکی در بازار تجارتی مون ایجاد نکنیم ! .
بزارید براتون با ی مثال حرفم رو واضح تر بیان کنم ، مثلا اگر مثالی از رقبای تبلیغاتی بخواهیم بزنیم که هم تراز با شیپور با هزینه های میلیاردی شروع کردند و برند سازی خوبی بین همه ی ماها ایجاد کردند قطعا باید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و همچنین به بامیلو اشاره ای بکنیم .
هر سه هم از لحاظ طراحی بنر تبلیغاتی ، کیفیت خدمات ، هزینه میلیاری تبلیغات سایت در نوع خود جزو برترین های ایران به حساب می آیند اما تفاوت موجود بین دیجی کالا و بامیلو با Sheypoor در روند بلند مدت تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی می باشد اینکه همچنان با وجود برندسازی انجام شده توسط این دو فروشگاه بزرگ اینترنتی ، همچنان به ادامه ی نمایش تبلیغات بنری خود در فضای مجازی ادامه می دهند .
نکته : لازم به ذکر است که به اختلاف موضوع بین شیپور با دیجی کالا و بامیلو واقف هستیم و در اینکه فروشگاه های اینترنتی با توجه به بروزرسانی مداوم محصولات ، نیازمند تبلیغات بیشتری نسبت به سایت نیازمندی ها هستند .
در زیر شما رو به مشاهده چند بنر تبلیغاتی این شرکت دعوت می کنم.
شیپور
.
حال باید صبر کرد و دید که سکوت تبلیغاتی Sheypoor شکسته خواهد شد یا خیر و منتظر بنر تبلیغاتی جدید و تبلیغات رسانه ای این وب سایت خواهیم بود یا خیر .
منبع : شیپور و علت کناره گیری از نمایش بنر تبلیغاتی – بخش دوم