یکی از مزایای استفاده از بنر در تبلیغات ، هزینه ی اندک آن نسبت به تبلیغ در تلویزیون ، سطح شهر و…است. در این مقاله قصد داریم ، به صورت جامع ، صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری را بررسی کنیم. با ماه همراه باشید.
تاثیر بنر در کاهش هزینه ها
از سال 1993 ، که اولین بار طراحی بنر در فضای وب انجام شد ، تا کنون نزدیک 4.3 بیلیون شکرت های تبلیغاتی بنر، در سطح وب فعالیت می کنند.
همین جمله گویای اهمیت تبلیغات با استفاده از بنر می باشد. تاکید ما روی طراحی بنر و استفاده از بنر جهت صرفه جویی در هزینه ها می باشد..چرا که سایر روش ها نظیر تبلیغات متنی و…هیچ گاه همچون بنر ، موثر واقع نشده اند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.
اهمیت استفاده از بنر برای کاهش هزینه ها
می دانیم که استفاده از تبلیغات بنری برای شرکت های نوپا ، در سایت های پرترافیک ، هزینه های بالایی به صورت ماهانه در پی دارد. در واقع هزینه های تبلیغات ، با توجه به تعداد بازدید ها تعیین می شود.
اما دقت داشته باشید که با استفاده از تبلیغات بنری کم سایز ، در سایت هایی که بازدید متوسطی دارند ، می توان ابتدا یک تجارت را پرورش داد و سپس به سوی تبلیغات پرهزینه تر رفت.
امروزه تبلیغات بنری در وب سایت هایی با بازدید خوب ، در کوچک ترین سایز ، چیزی حدود 150 تا 300 دلار می باشد که این مبلغ بسته بهطراحی بنر شما تا حدودی متفاوت می باشد و در کل به صرفه است.
نحوه ی آنالیز هزینه ها با تبلیغات بنری
به این نکته توجه کنید که صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری ، تنها از روی نرخ کلیک ها ی بنر مشخص نمیشود. بازخورد هایی که صورت میگیرد ، به معنای دیگر تعداد فروش یا عرضه خدمات را باید معیار خود برای بررسی مجموعه هزینه ها قرار دهید.