طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ایموجی‌ها هم دارای آثار حقوقی هستند؛ باید مراقب باشیم!

در زمان نه چندان دور، نوشته و نامه یکی از مهمترین ابزار‌های رد و بدل کردن پیام و حتی انعقاد قرارداد میان افراد جامعه بود؛ اما با توجه به تحولات پرشتاب تکنولوژی و توسعه فضای مجازی، دیگر از نوشته‌ها و نامه‌ها خبری نیست و رد و بدل کردن پیام در فضای مجازی، جای همه آن‌ها را گرفته است.

تحولات آنقدر سریع است که دیگر نوشته‌ها هم مانند گذشته به کار گرفته نمی شود و این «ایموجی»‌ها هستند که موجب ابراز احساس و عقاید و تصمیات میان افراد شده اند؛ اما باید بدانیم که همین ایموجی‌ها دارای آثار حقوقی هستند و شایسته است .با تمام ابعاد آن آشنایی وجود داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

طراحی لوگو

طراحی لوگو

 

هر کارآفرینی می داند نقش یک شرکت یا طراحی لوگو تجاری چقدر مهم است. نیازی به گفتن نیست ، یک طراحی لوگو بیانگر چیز زیادی در مورد تلاش تجاری یک کارآفرین است و اگر طراحی لوگو مؤثر باشد ، می تواند تجارت خوبی را برای کارآفرین جلب کند. از طرف دیگر ، اگر به طرز حیرت انگیزی انجام شود ، می توانید مطمئن باشید که این طراحی لوگو به اندازه شغلی که احتمالاً یک کارآفرین می خواست ، جذب نخواهد کرد. از این رو ، قطعاً یک طراحی لوگو عالی ضروری است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

ناگفته‌های زندگی داماد و مشاور شاه

 

"ژن خوب" حکومت پهلوی

مدیر سابق شبکه مستند با اشاره به کتاب خاطرات اردشیر زاهدی، یادآور شد: علاوه بر دو جلد کتاب خاطرات ایشان که در ایران هم چاپ شده، کتاب «اردشیر زاهدی در اسناد ساواک» را مطالعه کردم و جالب اینکه متوجه شدم عبارت "ژن خوب" اولین بار درباره ایشان به کار رفته است! چراکه وی با سنِ کم سفیر ایران در آمریکا شده بود و دانشجویان ایرانی در آمریکا در یک مراسم پرسش و پاسخ، از آقای زاهدی در این خصوص سوال کرده بودند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف