طراحی بنر تبلیغاتی هوشمند و مدرن

۱۰ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

یکی از مزایای تبلیغات بنری ، نمایش گسترده تر بنر و تبلیغات با بنر شماست. با طراحی بنر ، می توانید همزمان آن را در وب سایت های مختلف به نمایش بگذارید و تبلیغات گسترده تری داشته باشید. حال آن که تبلیغاتی نظیر نصب تراکت ، استفاده از بیلبورد و…نمی تواند راهی مطمئن برای سودآوری باشد. در ادامه تاثیر بنر بر تبلیغات گسترده تر را می خوانید.

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

چه صاحب یک تجارت نوپا باشید و یا این که برندی قدیمی را مدیریت می کنید ، تبلیغات ، مهم ترین رکن در فروش و موفقیت شماست.
از مزایای استفاده از بنر ها در تبلیغات ، افزایش بازدید یا ترافیک آن است. نحوه ی افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از تبلیغات بنری را در ادامه می خوانید.

نحوه افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

بعد از این که با کاربرد های مختلف بنر آشنا شدید ، باید به دنبال یه وب سایت مناسب جهت تبلیغات باشید. مواردی که در ادامه معرفی می کنیم ، راه های افزایش بازدید از طریق درج بنر می باشد.

افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

جست وجوی عبارت تبلیغات بنری 
ابتدا عباراتی نظیر تبلیغات بنری ، تبلیغات در سایت و … را جست وجو کنید. میان اولین جست وجو های گوگل یکی از وب سایت ها را انتخاب کنید.

مشاهده ی رتبه ی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری

یکی از مزایای استفاده از بنر در تبلیغات ، هزینه ی اندک آن نسبت به تبلیغ در تلویزیون ، سطح شهر و…است.  در این مقاله قصد داریم ، به صورت جامع ، صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری را بررسی کنیم. با ماه همراه باشید.

صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری

صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری

تاثیر بنر در کاهش هزینه ها
از سال 1993 ، که اولین بار طراحی بنر در فضای وب انجام شد ، تا کنون نزدیک 4.3 بیلیون شکرت های تبلیغاتی بنر، در سطح وب فعالیت می کنند.
همین جمله گویای اهمیت تبلیغات با استفاده از بنر می باشد. تاکید ما روی طراحی بنر و استفاده از بنر جهت صرفه جویی در هزینه ها می باشد..چرا که سایر روش ها نظیر تبلیغات متنی و…هیچ گاه همچون بنر ، موثر واقع نشده اند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

مزایای استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی ، فعالیت های مجازی و استفاده از تبلیغات در فضای وب امری بدیهی می باشد. استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین ، یکی از متداول ترین روش ها می باشد که به دلایل متعددی ، امروزه مهم ترین ابزار تبلیغاتی در سایت ها می باشد.
برای این که جهت استفاده از تبلیغات با بنر ، به اطمینان کامل برسید ، در ادامه تعداد اندکی از مزایای فراوان استفاده از تبلیغات بنری را می خوانید.

مزایای استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

مزایای استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

چرا استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

همان طور که گفته شد ، یکی از کاربرد های بنر ، تبلیغات است. ترجیح می دهیم این تبلیغات را به دلایل زیر با بنر انجام دهیم:

تکمیل دایره تبلیغاتی
استفاده از سه رکن اصلی تبلیغات ، یعنی تلویزیون ، رادیو و تبلیغات عمومی در سطح شهر ، برای معرفی برند شما کافی نیست. چرا که اغلب مردم ، زمان زیادی را برای وب گردی صرف می کنند و بیشتر شانس مطرح شدن را دارید. لذا با طراحی بنر می توانید دایره تبلیغاتی را تکمیل کنید.

صرفه جویی در زمان و هزینه
تبلیغات فرآیندی زمان بر و پرهزینه است. استفاده از تبلیغات تلویزیونی و یا بهره مندی از امکانات تبلیغاتی سطح شهر ، از نظر زمانی محدود و پرهزینه است.

فروش گسترده تر با تبلیغات بنری
استفاده از بنر در تبلیغات آنلاین ، محدوده کاری شما را گسترده می کند. اگر شما صاحب رستورانی در شمال کشور هستید ، با استفاده از یک وب سایت مطرح می توانید تبلیغات خود را سراسری کنید. بدون آن که در سایر شهرها حضور داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

شعار های تبلیغاتی سودآور در طراحی بنر

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی بنر پرکلیک ، محتوای بنرهاست. در یک بنر ، فضای زیادی جهت درج شرح کار و تجارت شما وجود ندارد. پس باید با استفاده از کلماتی محدود و جذاب ، شعار های تبلیغاتی سودآوربرای بنر طراحی کنیم و مقصود کلی را به بازدیدکنندگان برسانیم و سپس به خواندن شرح محصولات یا خدمات خود دعوت کنیم. شعار های تبلیغاتی مشخصه های معینی دارند که در ادامه به صورت مختصر بررسی می کنیم.

شعار های تبلیغاتی سود آور در طراحی بنر

شعار های تبلیغاتی سود آور در طراحی بنر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

رنگ بندی مناسب در طراحی بنر

استفاده از رنگ ها برای چشم های خوانندگان همواره خوشایند هستند و راه برقراری ارتباط به مخاطب می باشند. با رنگ بندی مناسب در طراحی بنر ، می توان هدف و مقصود اصلی خود را برای سایرین های لایت یا مشخص کرد . در ادامه ضرورت استفاده از رنگ ها در بنر را می خوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک

مهم ترین مساله ای که بعد از طراحی بنر پرکلیک مطرح میشود ، جایگاه بنر است. طوری که در مقالات معتبر چاپ شده مرتبط با بنر و طراحی بنر ، بارها برا جایگاه یا لوکیشن بنر تاکید میشود. در مقالات قبلی نیز این مورد را عنوان کردیم و در این پست ، به صورت کامل تاثیر موقعیت بر تبلیغات بنری را می خوانید.

تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پر کلیک

تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پر کلیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

ویژگی های بنر پرکلیک

قبلا ، نکات لازم برای ایجاد بنرخلاقانه را به صورت مختصر بررسی کرده ایم. بعد از این که یک بنر به صورت خلاقانه از نظر شکل و ساختار طراحی شد ، نیاز است که اقداماتی جهت افزایش بازدید آن ، به زبان دیگر جهت ایجاد یک بنر پرکلیک انجام دهیم.
این اقدامات مهم در طراحی بنر پرکلیک را در این مقاله به صورت کلی و در آیند به صورت مفصل تر توضیح خواهیم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

بنر های فلش و ویژگی های آن

یکی از انواع بنر هایی که قبلا معرفی کرده ایم ، بنر های فلش یا تعاملی می باشد. این نوع بنر که به نوبه ی خود جایگاه خاصی در طراحی بنر دارد و البته طرفداران خاص خود را نیز دارد ، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که با مطالعه ی این پست ، می توانید با ساختار کلی و ویژگی های این بنر بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف

بنرهای گیف (متحرک) و ویژگی های آن ها

یکی دیگر از بنر های معروف که شاید امروزه ، اولین پیشنهاد طراحان به کاربران باشد ، بنرهای گیف ( GIF ) می باشد. با استفاده از این نوع بنر ، می توان تمام نیازهای تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح جذاب و کم حجم ، برآورده کرد. برای آشنایی بیشتر با بنر گیف ، ما ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا گراف