طراحی بنر رضاگراف : امروز در این مطلب میخوایم بر میگردیم به عقب تر و کمی در مورد بنر تبلیغاتی بیشتر صحبت بکنیم و نگاهی به تاریخچه اون داشته باشیم .

در این راستا میتونیم شما را دعوت به مطالعه دیگر مقالات مرتبط بکنیم :

بنرهای گیف (متحرک) و ویژگی های آن ها – تعریف بنر در تبلیغات امروز

تاریخچه طراحی بنر سایت

تاریخچه طراحی بنر سایت

تاریخچه بنر : 

بنـــر ها در گذشته دور شاید خیلی دنیای کوچکتری نسبت حال حاضر داشتند اینکه قدیم ها اولین گزینه ی فعال شده در ذهن شما بعد از نام بردن از بنـــــــر تبلیغـــــاتی تنها به تبلیغات بزرگ و کوچکی که در اطراف جامعه شهری مشاهده می کردیم خلاصه می شد و اینکه در این تبلیغات به صورت فرمی چاپ شده در سایز هـــــای متفاوت ارائه می شدند .

فرم و مکان هــــای پرکاربرد بنرها در قدیم :

عموما بنرها بر سر در فروشگاه ها و مارکت ها ، تابلوهـــــــای خیابانی و اتوبان ها و معابر ، نمایشگاه ها و …قرار می گرفتند و در اینگونه بنر تبلیغاتی ، بنر تبلیغاتی شما طراحی و جهت تکمیل و چاپ آن ، می بایست طرح اجرا شده رو به چاپخانه ارائه می کردید .اما در حال حاضر و سال 1394 ، دنیای تبلیغات و بنـــر ها به حدی پیشرفته و گسترده شده اند که تبلیغات بنری رو در حالات ، بخش ها ، نوع کاربری و … متفاوت قابل مشاهده و می توان تقسیم کنیم .

طراحی بنر امروزه به صورت حرفه ای تر از گذشته ، با سبک و قالب جدید طراحی می شوند و در دید عموم قرار میگیرند .

طراحی بنر تبلیغاتی در قالب های جدید :

ارائه تبلیغات بنری برای نمایش در سایت هــــای اینترنتی ، از جمله شبکه هــــای اجتماعی ، نمایش در قالب تبلیغــــات کلیکی ( شبکه تبلیغات ) ، انجمن ها و … امکان پذیر است .

در بخش دوم به فرمت های بنر تبلیغاتی می پردازیم .


پس از مطالعه تاریخچه طراحی بنر تبلیغاتی ، دعوت می شوید به :