طراحی لوگو

 

هر کارآفرینی می داند نقش یک شرکت یا طراحی لوگو تجاری چقدر مهم است. نیازی به گفتن نیست ، یک طراحی لوگو بیانگر چیز زیادی در مورد تلاش تجاری یک کارآفرین است و اگر طراحی لوگو مؤثر باشد ، می تواند تجارت خوبی را برای کارآفرین جلب کند. از طرف دیگر ، اگر به طرز حیرت انگیزی انجام شود ، می توانید مطمئن باشید که این طراحی لوگو به اندازه شغلی که احتمالاً یک کارآفرین می خواست ، جذب نخواهد کرد. از این رو ، قطعاً یک طراحی لوگو عالی ضروری است.

 

 

طراحی لوگو

 

حال اگر شما یک کارآفرین جوان هستید که برای کسب و کار خود به یک طراحی لوگو خوب و قطعی نیاز دارید یا اگر یک کارآفرین موجود هستید که به یک طراحی لوگو بهتر و مؤثر تر نیاز دارید ، پس این مقاله برای شما مناسب است. در اینجا می توانید نکات پیروی از نحوه دستیابی به طراحی لوگوی خوب را به راحتی بیابید. لیمو چند ایده طراحی لوگو برای شما در نظر گرفته است.
اول از همه ، هرگز قدرت خواندن و مشاهده را دست کم نگیرید. این بدان معناست که اگر در جستجوی یک طراحی لوگو خوب هستید ، باید چیزهای اطراف خود را رعایت کنید و به همان اندازه ادبیات ، کتاب ها ، مجلات یا حتی وب سایت ها و وبلاگ هایی را بخوانید که بتوانید دست خود را در آن قرار دهید. مشاهده کنید که سایر طراحی لوگو های شرکت های دیگر چگونه به نظر می رسند. آیا آن ها ساده هستند؟ آیا آن ها کمی پیچیده هستند؟ آیا طراحی لوگو آن ها کنجکاوی شما را ترسیم می کرد؟ در مورد کتاب ها چطور؟ آیا از طریق کتاب های طراحی لوگو ، آرم خوبی را خوانده اید؟ کدام یک برای شما جالب بود؟ حال اگر وقت کافی برای خواندن کتاب ندارید ، چرا حداقل چندین وبلاگ ایجاد شده توسط طراحان لوگوی حرفه ای یا طراحان گرافیک را اسکن نکنید؟ تعداد زیادی از اطلاعات به صورت آنلاین در دسترس است و بسیاری از طراحان لوگو وبلاگ های خود را دارند که به وسیله آن ها سخاوتمندانه نکات ، ترفندها و تخصص خود را به اشتراک می گذارند.
به هر حال ، هرگز مرتکب اشتباه فقط کپی کردن یک طراحی لوگو موجود نمی شوید. جدا از این واقعیت که ممکن است از شرکتی که صاحب طراحی لوگو (علائم تجاری یا حق ثبت اختراع ، از جمله موارد دیگر) باشد ، شکایت کنید ، داشتن حق چاپ به هیچ وجه به شرکت شما کمک نمی کند. خریداران معمولاً از کپی رایت های درجه دو صرفاً قدردانی نمی کنند.
به هر حال ، حرکت کردن نکته دوم طراحی لوگو این است : تمرین ، تمرین ، تمرین. فقط به این دلیل که شما یک طراح لوگو حرفه ای نیستید ، به معنای این نیست که شما مجوز حداقل را ندارید یا دست خود را در طراحی لوگو شخصی خود امتحان می کنید. لازم نیست بلافاصله یک طراحی لوگو کامل تولید کنید. فقط سعی کنید آنچه را که در ذهن شما است را بکشید و ترسیم کنید و یک حرفه ای در نهایت می تواند این کار را برای شما تمیز انجام دهد آنچه در تلاش برای شانس خود در ایجاد طراحی لوگو به تنهایی مفید است این است که ایده شما از شما به وجود می آید. از این گذشته ، وقتی ایده ها از طرف خود خالق حاصل می شوند ، هیچ چیزی نمی تپد. بنابراین از آنجایی که شما کارآفرین هستید و از آنجایی که کار شما این است که از چنین طراحی لوگو استفاده خواهید کرد ، چرا ایده های خود را روی آن قرار نمی دهید ؟ اگر طراحی لوگو توجه خوبی را به خود جلب می کند ، خوب است.
نکته سوم - چرا کلمات را به طراحی لوگو خود تزریق نمی کنید؟ می توانید یک تمرین ساده را امتحان کنید. دو کلمه به ظاهر نامربوط را دور هم جمع کنید و ببینید که آیا می توانید آن ها را به هم بزنید و با یک مفهوم زیبا و ظریف آشنا شوید. از آن مفهوم ، می توانید طراحی لوگو به دست آورید که تقریباً آن را نمایان می کند! بیایید با آن روبرو شویم . بعضی از افراد ممکن است واقعاً متقاعد شوند که در ترسیم زمان زیادی مشغول هستند ، اما همین افراد ممکن است در ترغیب کلمات و ایجاد مفاهیم از آن کلمات عالی باشند!
نکته چهارم که می توانیم به اشتراک بگذاریم مطالعه ساده کار سایر طراحان لوگو است. اکنون مطمئن شوید که آن را به درستی درک کرده اید. ما گفتیم "مطالعه" و قطعاً کپی نیست. چگونه مطالعه می کنید؟ فقط یک لحظه بگردید و به اطراف خود نگاه کنید. آیا می توانید حداقل 10 طراحی لوگو در اطراف خود ببینید؟ نظر شما در مورد این طراحی لوگو ها چیست؟ به نظر شما طراحان آن لوگو ها با چه نوع نقاشی همراه هستند؟ از چند دقیقه فقط مشاهده و مطالعه کارهای دیگر طراحان لوگو ، به احتمال زیاد می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. شما حتی ممکن است الهام کافی را جمع کنید تا فوراً شروع به فکر کنید و به یک طراحی لوگو خوب برای تجارت خود فکر کنید. فقط مطمئن شوید که همیشه خلاقیت و اصالت را برجسته می کنید و به خوبی در راه تهیه طراحی لوگو زیبا هستید.
نکات طراحی لوگو
علامت طراحی لوگو
طراحی لوگو ها معمولاً در انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. علامت نامه یک طراحی لوگو یا تنها متن است که معمولاً نام محصول ، خدمات یا تجارت است. نماد لوگو فقط یک طراحی لوگو است که فقط از نمادها تشکیل شده است. سومین نوع بسیار محبوب ترکیبی از هر دو است.
شما فقط باید انتخاب کنید که یک کسب و کار دارای یک نام منحصر به فرد باشد. سپس این طراحی لوگو باعث می شود تا نام این شرکت مشخص شود و ارتباط عاطفی مستقیمی بین نام و طراحی لوگو ایجاد شود.
از طرف دیگر ، اگر نام این شرکت بسیار عمومی مانند Apple باشد ، یک نشان طراحی لوگو گزینه مناسبی خواهد بود. استفاده از نمادهای نمادین به این گونه شرکت ها کمک می کند تا به راحتی توسط مخاطبان شناسایی شوند.
نوع طراحی لوگو: در حین انتخاب تایپ ، باید چندین کیفیت مورد نظر را برای طراحی لوگو در چشم انداز نگه دارید.
قلم بی نظیر: از انواع معمول قلم خودداری کنید ، زیرا ممکن است قبلاً توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گرفته باشد. یک تایپ منحصر به فرد را انتخاب کنید
خوانایی: وقتی تایپوگرافی را در طراحی لوگو وارد می کنید ، باید قابل خواندن باشد. از استفاده از جلوه هایی م

https://www.tabnak.ir/