طراحی بنر رضاگراف : با توجه به قولی که چندی پیش به کاربران ایستاگرام رضاگراف داده ایم ، امروز میخواهیم به بررسی کمپین بنر تبلیغاتی وب سایت خبرورزشی متافوتبال بپردازیم .متافوتبال وب سایتی بسیار قوی با ساختاری حرفه ای در حال فعالیت در حوزه خبر ورزشی می باشد که توانسته با ارائه اخبار و مصاحبه های اختصاصی خود کاربران بسیاری را جذب کند .

بررسی کمپین بنر تبلیغاتی متافوتبال

بررسی کمپین بنر تبلیغاتی متافوتبال

بررسی کمپین بنر تبلیغاتی متافوتبال

شاید کلیدی ترین قسمت از بنر تبلیغاتی متافوتبال و تفاوت آن را با تبلیغات مشابه در این زمینه ،باید استفاده از تصاویر گرافیکی کاملا متفاوت آن بدانیم. تصاویری کمک شایانی به طراحی بنر و نمایش جذاب تر banner فوق در تبلیغات متافوتبال داشت .

استفاده از تصاویر گرافیکی در بنر :

شاید اوج نمایش تبلیغات متافوتبال بر میگرده به استفاده از تصاویر گرافیکی بازیکنان سرشناس و برجسته فوتبال اروپایی که با ادغام تصاویر و ترکیب آن به شکل هندسی جلوه نمایش بهتری را برای بینندگان اینترنتی رقم زد . تا قبل طراحی بنر مجموعه متا فوتبال این نوع سبک بنر به ندرت در بین تبلیغات اینترنتی مشاهده می شد و قالبا ترکیب طراحی ها با استفاده از آیکون – عناصر مرتبط با موضوع و همراه با متن به صورت افکت انیمیشن در کنار هم قرار میگرفتن و در فرم یک بنر گیف به نمایش در آمدند .

طراحی بنر متا فوتبال لیونل مسی

طراحی بنر متا فوتبال لیونل مسی

ایده پردازی بنر متافوتبال 

ایده پردازی اولیه این پکیج بر عهده مدیر محترم این وب سایت بود و در پی آن رضاگراف ایده را کمی تغییرات و اعمال و افزودن افکت های مورد نیاز به بنر با توجه به شرایط و محل قرارگیری بنر ( موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها ) ایده را به مرحله ای پخته تر رساند تا میزان جذب مخاطب را تا جای ممکن افزایش دهد .

نمونه بنر متافوتبال :

در زیر شما را به مشاهده نمونه بنر ذکر دعوت می کنیم .

نکات مشترکی که در این مجموعه به چشم میخورد ، متمرکز بودن هر طرح بر روی یک بازیکن خاص نشانگر هدفمند بودن بنر می باشد .

طراحی بنر تبلیغاتی متا فوتبال

طراحی بنر تبلیغاتی متا فوتبال

بنر متافوتبال رونالدو

بنر متافوتبال رونالدو

انتهای مطلب .