مدرسه روزنامه نگاری مهر


دوره‌­های بهار مدرسه روزنامه‌نگاری خبرگزاری مهر با برگزاری دوره‌­های مجموعه گرافیک مطبوعاتی و روزنامه‌نگاری آغاز شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در مجموعه دوره­‌های آموزشی گرافیک خبری، دوره آموزشی طراحی اینفوگرافی با تدریس خانم دکتر مریم سلیمی، مدرس دانشگاه، گرافیست و مولف کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان و دوره‌­های آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های نرم افزار ایندیزاین و فوتوشاپ کاربردی با تدریس حسین رزاق‌نژاد، عکاس، گرافیست و نویسنده کتاب آموزش تصویری ایلوستریتور  IIIustrator برگزار خواهند شد. دوره آموزشی موشن گرافی از دیگر دوره‌های این مجموعه است.


دوره عکاسی خبری (فتو ژورنالیسم) نیز با حضور استاد اسماعیل عباسی، عکاس، مترجم و نویسنده، مدرس دانشگاه، داور عکس و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعات از دیگر دوره‌های ترم بهار مدرسه روزنامه‌نگاری خبرگزاری مهر است. ضمنا دوره عکاسی مقدماتی در ترم جاری برای اولین بار در مدرسه روزنامه نگاری مهر برگزار می‌شود.


در حوزه روزنامه‌نگاری و خبرنگاری نیز، دوره‌­های خبرنویسی آنلاین، مهارت‌های چندگانه روزنامه‌­نگاری (ویژه خبرنگاران و روزنامه­‌نگاران)، خبرنگاری بین­‌المللی و خبرنگاری مقدماتی از اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.


همچنین کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، سواد بصری، سوژه‌یابی برای علاقه مندان به مباحث حوزه رسانه طراحی شده است.


طبق اعلام واحد آموزش مدرسه علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات دروه­‌ها و ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۳۸۳۳۷۲ و ۴۳۰۵۱۴۲۲ تماس بگیرند.  


شایان ذکر است مدرسه روزنامه‌نگاری خبرگزاری مهر با شعار «هر خبرنگار یک تحریریه» از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و بنا دارد در حوزه آموزش مهارت‌های روزنامه نگاری و خبرنگاری، روزنامه نگارانی برای دنیای متفاوت رسانه­‌های فردا آموزش دهد.


https://www.mehrnews.com/news/4274692/