طراحی بروشور ساختمانی جز موضوعاتی است که در کشور ما به واقع کمتر از دیگر کشور های صاحب سبک به چاپ می رسد ، کمی توجهی به این موضوع ، منظور کاتالوگ و بروشور ساختمانی ، سبب شده تا در این زمینه تبلیغات محدودی داشته باشیم ، البته شایان به ذکر است که این مورد نه  اینکه وجود نداشته باشد . اما در کشور ما خصوصا در سایت ها و دفاتر مشاورین املاک به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی

همانطور که میدانید ، با توجه به اهمیت موضوع ساختمان در هر کشور . مبحث املاک را جزو مباحث مهم و تاثیر گذار در اقتصاد هر منطقه ای به حساب می آید . به طوری شما میتوانید با توجه به تبلیغات مناسب اینترنتی و کاغذی اعم از : طراحی بنر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت و چاپ آن ها حتی در وضعیت رکود بازاری تحول خوبی را ایجاد کنید ، یا به نوعی با تبلیغات گسترده و مناسب و مشتریان را به خوبی  جذب یک ملک خاص کنید .

بروشور ساختمان در چه موارد کاربرد دارد ؟

اگر شما یک ساختمان یا یک آپارتمان در دست دارید و میخواهید شخصا به فروش آن بپردازید ، طراحی بروشور و چاپ آن جزو گزینه های مناسب و تاثیر گذار در امر فروش برای شما خواهد بود . در کنار آن اگر شما جزو اصناف ملکی ( مشاورین املاک ) هستید هم می توانید برای ارائه بروشور یاکاتالوک در کنار تبلیغات دیگر مثل بنر و کارت ویزیت به مشتریان خود میتوانید تحول خوبی در صنف خود ایجاد کنید . در هر دو حالت بروشور این  قابلیت را برای شما ایجاد میکند ،که با وجود چند بخش بودن بتوانید به تصاویر و توضیحاتی درباره املاک قابل فروش بپردازید . البته افراط در این باره تاثیر منثبتی برای شما نخواهد داشت و چه در طراحی کاتالوگ و چه در طراحی بروشور میبایست برجسته ترین مورد و توضیحات قرار دهید .

جهت سفارش خود میتوانید از اینجا شروع کنید > سفارش بروشور

نمونه بروشور ساختمانی

بروشور ساختمانی

بروشور ساختمانی

مطالب مرتبط طراحی گرافیک