در فصل جدید و تغییرات اجرایی وب سایت ، تصمیم گرفتیم به صورت هفتگی شما را با نمایش برخی نمونه کارها و پاره ای از توضیحات مرتبط با طرح ها بیشتر آشنا کنیم و در این هفته و این مطلب میخوایم شما را دعوت بکنیم به مشاهده چند نمونه بنر تبلیغاتی ، که توسط سامانه طراحی بنر رضاگراف طراحی شده است .

معمولا کسانی میخواهند بنر تبلیغاتی سفارش دهند چه در وب سایت ما و چه همراهی با وب سایت ها همکار ما قبل از اقدام به سفارش بنر خود حتما نمونه کارهای سایت مربوطه را مشاهده و سپس با توجه به سطح کیفی ، تعرفه طراحی و … در صورت تمایل اقدام به سفارش می کنند .

اما شاید بیشتر از هرچیزی و جدا از این مسائل شما نیاز داشته باشید از بَتن کار هم باخبر بشید ( البته با رعایت حریم خصوصی مشتریان محترم )  کمی بیشتر در مورد روال طی شده تا تحویل طرح انجام شده بدانید .


از طراحی بنر تبلیغاتی سری اول 94 دعوت می شوید به :

تبلیغات اینترنتی  |   علت محبوبیت بنر گیف


 در گام اولی که در سال 94 در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی برداشتیم ، خدمت گذار وب سایت رسمی غرفه بازار بودیم .

غرفه بازار :

همانطور که از نام و طرح بنر مشخص است ، یک فروشگاه اینترنتی که لوازم خاص و عجیب رو در حالت طبیعی و بصورت قابل استفاده برای عموم به فروش می گذارند .

اما طراحی این که در قالب 2 سایز ( اندازه 250 در 300 و اندازه 600 در 300 ) صورت گرفت و اما رنگ ها در این طرح بر اساس در خواست صاحب طرح سعی شده از رنگ های روشن از جمله رنگ قرمز ، رنگ سبز و رنگ زرد که بخش عمده از رنگ ها رو در ای بنر تبلیغاتی به خودش اختصاص داده است .

طراحی بنر غرفه بازار 300 250

با توجه به درخواست سفارش دهنده و رعایت دقیق آن ها توسط سایت رضاگراف ، این طرح در مرحله طراحی مورد تایید و به صاحب طرح تحویل داده شد.

طراحی بنر تبلیغاتی غرفه بازار

طراحی بنر تبلیغاتی غرفه بازار

سایت مربوطه : Ghorfebazar  .  ir


طراحی بنر تبلیغاتی سری اول 94

سیب اس ام اس 

صحبت در مورد این بنر تبلیغاتی کمی متفاوت تر می باشد ، اینکه ما در طراحی بنر سیب اس ام اس باید به مواردی بیشتری توجه می کردیم تا رضایت صاحب طرح و صد البته بیننده ای که این بنر را مشاهده می کنه جلب بکنیم .

نکته جالبی و قابل توجه اینکه سیب اس ام اس از بنر تبلیغاتی قبلی خود که توسط شخص دیگری طراحی شده بود موج مثبتی دریافت نکرده و این امر باعث ناراحتی و شکست در تبلیغات خواهد شد .

لطفا به نمونه بنر و طرح قبلی ذکر شده دقت کنید .

شما بیشترین موردی که در این طرح باعث افت و یا کاهش جذابیت آن شده ، رنگ بندی آن باشد .

بنر تبلیغاتی پنل اس ام اس

بنر تبلیغاتی پنل اس ام اس

ما سعی و تغییرات کلی در سیستم رنگ ، فونت ها و چیدمان بنری متفاوت تر رو خدمت مدیر محترم سایت سیب اس ام اس ارائه دهیم ، که بنر جدید رو می توانید در زیر مشاهده بکنید .

بنر سیب اس ام اس

بنر سیب اس ام اس

سایت مربوطه : SibSmS   . COM


طراحی بنر تبلیغاتی سری اول 94

رایات مارت 

و اما آخرین طرحی که در این مطلب به آن می پردازیم ، مربوط به فروشگاه اینترنتی رایان مارت می باشد .

طراحی بنر رایان مارت در قالب دو سایز صورت گرفت ( ابعاد 125 در 125 و 468 در 60 ) ، در این بنر سعی بر این شده با توجه به فضای موجود جهت طراحی بر روی کلماتی نظیر عضو شوید ، دیدگاهتان را بنویسید  و جایزه بگیرید تمرکز بیشتری شود و نمایش بهتری در بنر تبلیغاتی فوق داشته باشد .

طراحی طرح بنر رایان مارت

طراحی طرح بنر رایان مارت

منبع : طراحی بنر تبلیغاتی سری اول 94